Darmowa wysyłka

Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!

14 dni na zwrot

Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!

Kupuj taniej!

Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.

Skup gier

Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!

Battleborn to nowatorski FPS, który stosuje wiele rozwiązań rodem z gatunku MOBA. Mamy tu do czynienia z dziełem zespołu Gearbox Software, doświadczonego producenta pierwszoosoobowych strzelanin (spod jego ręki wyszły m.in. serie Brothers in Arms i Borderlands).

Gra ukazuje nam wizję świata, w którym mroczna siła, znana jako Varelsi, doprowadziła do zagłady wszystkich gwiazd we wszechświecie poza jedną. Floty pięciu pozbawionych domu frakcji – urwanych z najprzeróżniejszych bajek – spotykają się w tym ostatnim ocalałym systemie słonecznym o nazwie Solus, co skutkuje rozpoczęciem wojny o zasoby i przestrzeń do życia, toczonej w zróżnicowanych środowiskach planet owego układu.

Battleborn oferuje dwie zasadnicze formy rozgrywki – kooperacyjną kampanię fabularną dla maksymalnie pięciu osób oraz rywalizacyjne rozgrywki wieloosobowe. Te drugie wystąpią w rozmaitych trybach. Jednym z nich jest Incursion, w którym dwie pięcioosobowe drużyny, wspierane przez dziesiątki droidów („minionów”), próbują przebić się przez wrogie fortyfikacje i zdewastować kryjące się za nimi bazy.

Podczas spotkania postacie rozwijają się, dążąc do osiągnięcia maksymalnego poziomu doświadczenia. Przy każdym awansie wybieramy jedną z dwóch zdolności, które często diametralnie się od siebie różnią; na 7. poziomie otrzymujemy umiejętność ostateczną („ulti”). Po zakończeniu meczu rozwój ulega zresetowaniu. Oprócz tego występuje tu ogólna progresja konta, wyrażająca się odblokowywaniem nowych postaci za sukcesy w pojedynkach i w kampanii oraz zdobywaniem wirtualnej waluty, służącej do nabywania takich dóbr, jak „skórki” czy alternatywne pakiety umiejętności dla bohaterów.

Jedną z cech wyróżniających Battleborn jest przyjemna dla oka grafika w komiksowym stylu (korzystająca z techniki cel-shading). Za kierunek artystyczny produkcji odpowiada Scott Kester, który przedtem pracował nad serią Borderlands.

Na koniec warto zaznaczyć, że w odróżnieniu od wielu gier z przypiętą etykietką przedstawiciela gatunku MOBA, Battleborn nie jest oparty na modelu płatności free-to-play – to „normalna”, płatna produkcja AAA.

Komentarze

Napisz swoją opinię

Battleborn

Napisz swoją opinię

Battleborn

PC1872
24 h
PC
Cenega
ENG
Akcja
9,90 zł
Brutto
Ilość

Battleborn to nowatorski FPS, który stosuje wiele rozwiązań rodem z gatunku MOBA. Mamy tu do czynienia z dziełem zespołu Gearbox Software, doświadczonego producenta pierwszoosoobowych strzelanin (spod jego ręki wyszły m.in. serie Brothers in Arms i Borderlands).

Gra ukazuje nam wizję świata, w którym mroczna siła, znana jako Varelsi, doprowadziła do zagłady wszystkich gwiazd we wszechświecie poza jedną. Floty pięciu pozbawionych domu frakcji – urwanych z najprzeróżniejszych bajek – spotykają się w tym ostatnim ocalałym systemie słonecznym o nazwie Solus, co skutkuje rozpoczęciem wojny o zasoby i przestrzeń do życia, toczonej w zróżnicowanych środowiskach planet owego układu.

Battleborn oferuje dwie zasadnicze formy rozgrywki – kooperacyjną kampanię fabularną dla maksymalnie pięciu osób oraz rywalizacyjne rozgrywki wieloosobowe. Te drugie wystąpią w rozmaitych trybach. Jednym z nich jest Incursion, w którym dwie pięcioosobowe drużyny, wspierane przez dziesiątki droidów („minionów”), próbują przebić się przez wrogie fortyfikacje i zdewastować kryjące się za nimi bazy.

Podczas spotkania postacie rozwijają się, dążąc do osiągnięcia maksymalnego poziomu doświadczenia. Przy każdym awansie wybieramy jedną z dwóch zdolności, które często diametralnie się od siebie różnią; na 7. poziomie otrzymujemy umiejętność ostateczną („ulti”). Po zakończeniu meczu rozwój ulega zresetowaniu. Oprócz tego występuje tu ogólna progresja konta, wyrażająca się odblokowywaniem nowych postaci za sukcesy w pojedynkach i w kampanii oraz zdobywaniem wirtualnej waluty, służącej do nabywania takich dóbr, jak „skórki” czy alternatywne pakiety umiejętności dla bohaterów.

Jedną z cech wyróżniających Battleborn jest przyjemna dla oka grafika w komiksowym stylu (korzystająca z techniki cel-shading). Za kierunek artystyczny produkcji odpowiada Scott Kester, który przedtem pracował nad serią Borderlands.

Na koniec warto zaznaczyć, że w odróżnieniu od wielu gier z przypiętą etykietką przedstawiciela gatunku MOBA, Battleborn nie jest oparty na modelu płatności free-to-play – to „normalna”, płatna produkcja AAA.

Komentarze

Napisz swoją opinię

Battleborn

Napisz swoją opinię