Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
Niedaleko Arkham, na wybrzeżu Atlantyku, leży zapuszczone miasteczko Innsmouth. Aura zaniedbania i rozkładu spowija miasto niczym oceaniczna mgła – od dziwnie świecących okien hotelu Gilman House po opuszczony i walący się most przy Fish Street. Tuż za granicami miasteczka, wybrzeże Innsmouth jest usiane podmokłymi tunelami pływowymi i nienaturalnymi zatoczkami. Któż wie, jakie dziwne głębinowe skarby można znaleźć wśród rybich ości i gnijących wodorostów?
Horror w Arkham: Gra karciana - Zmowa nad Innsmouth otwiera szósty cykl, w ramach którego weźmiecie udział w pokrętnej, achronologicznej przygodzie, poczynając już od pierwszych dwóch scenariuszy kampanii zawartych w tym rozszerzeniu. Od samego centrum Innsmouth po zdradliwe wybrzeże, a nawet dalej, scenariusze te stanowią początek historii, która będzie kontynuowana na łamach kolejnych sześciu Zestawów Mitów.
Dwa nowe scenariusze to oczywiście nie wszystko - Horror w Arkham: Gra karciana - Zmowa nad Innsmouth wprowadza również pięciu nowych badaczy, wraz z istnymi zatopionymi skarbami w postaci nowych kart graczy, zaprojektowanych z myślą o nowym stylu gry i strategiach tworzenia talii. Zapewne będą to przydatne narzędzia, by poradzić sobie z wyzwaniami, jakie stanowić będą nowe elementy mechaniki związane z żetonami kluczy, zalania, błogosławieństwa czy klątwy!
Zawartość:
- karty
- żetony i znaczniki
- instrukcja
Horror w Arkham: Zmowa nad Innsmouth
Niedaleko Arkham, na wybrzeżu Atlantyku, leży zapuszczone miasteczko Innsmouth. Aura zaniedbania i rozkładu spowija miasto niczym oceaniczna mgła – od dziwnie świecących okien hotelu Gilman House po opuszczony i walący się most przy Fish Street. Tuż za granicami miasteczka, wybrzeże Innsmouth jest usiane podmokłymi tunelami pływowymi i nienaturalnymi zatoczkami. Któż wie, jakie dziwne głębinowe skarby można znaleźć wśród rybich ości i gnijących wodorostów?
Horror w Arkham: Gra karciana - Zmowa nad Innsmouth otwiera szósty cykl, w ramach którego weźmiecie udział w pokrętnej, achronologicznej przygodzie, poczynając już od pierwszych dwóch scenariuszy kampanii zawartych w tym rozszerzeniu. Od samego centrum Innsmouth po zdradliwe wybrzeże, a nawet dalej, scenariusze te stanowią początek historii, która będzie kontynuowana na łamach kolejnych sześciu Zestawów Mitów.
Dwa nowe scenariusze to oczywiście nie wszystko - Horror w Arkham: Gra karciana - Zmowa nad Innsmouth wprowadza również pięciu nowych badaczy, wraz z istnymi zatopionymi skarbami w postaci nowych kart graczy, zaprojektowanych z myślą o nowym stylu gry i strategiach tworzenia talii. Zapewne będą to przydatne narzędzia, by poradzić sobie z wyzwaniami, jakie stanowić będą nowe elementy mechaniki związane z żetonami kluczy, zalania, błogosławieństwa czy klątwy!
Zawartość:
- karty
- żetony i znaczniki
- instrukcja