Darmowa wysyłka

Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!

14 dni na zwrot

Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!

Kupuj taniej!

Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.

Skup gier

Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!

Zgadywanki w nietypowej odsłonie

"Położył główny znacznik na kategorii zwierzęta. Drugi na kropli wody... hmm... Zwierzę wodne? Ryba! Tak, ale to nie wszystko, pokazuje dalej... Drewno, nożyczki, ciąć, narzędzie... Ryba Piła!"

W grze Koncept waszym celem jest odgadywanie haseł pokazywanych przez innych graczy. Ale... pokazujący nie może się odzywać ani nic pokazywać, czy rysować, do dyspozycji ma tylko planszę z różnymi obrazkami i za pomocą znaczników będzie wskazywał te, które będą miały was naprowadzić.

"Mężczyzna, człowiek. Jego zawód, związany z walką... Coś więcej? Świat, białe, kółko, czerwone. Hmm, trudne... A, połączył kółko z czerwonym, patrz, przesunął znacznik na ikonie świata bardziej na flagę. Chodzi o flagę! Flagę kraju - biała z czerwonym kółkiem - Japonia! Pilot kamikadze czy samuraj? Przemijanie, czas, cofać się, wcześniej, czyli jednak samuraj!"

Gracz ma do dyspozycji jeden główny znacznik, którym wyznacza kategorię główną i używając znaczników pomocniczych dookreśla ją wskazując inne skojarzenia. Jeśli potrzebuje może użyć dodatkowych znaczników w innym kolorze, aby pokazywać inne rzeczy, które mogą naprowadzić na trafne skojarzenie.

"Główna kategoria pokazuje nam kobietę, która jest sportowcem. W drugiej stara nam się pokazać, że jej dyscyplina należy do sportów zimowych. Potem są dwa narzędzia, których używa w tej dyscyplinie. Jedne związane z nogami, drugie z rękami. To od nóg związane jest z podróżowaniem, a zimą w sporcie najlepiej podróżuje się na nartach, ale nie wpadłbym na to, gdyby nie ta rzecz związana z rękami. Tam bowiem mamy walkę i śmierć, więc musi to być broń. Dopiero całość naprowadziła mnie na trop. Hasło to: Justyna Kowalczyk!"

Koncept jest grą elastyczną i podatną na drobne zmiany i nowinki w zasadach. Zadowolenie graczy jest wartością nadrzędną! W grze mogą się sprawdzić nawet najbardziej szalone pomysły, o ile wszyscy gracze je zrozumieją.

"Zaznaczył walkę i położył dużo kosteczek na polu mężczyzny. Wojna!"

"Spirala, zwierzę, ok, ale znacznik położony pomiędzy kobietą, a mężczyzną?... A, no przecież! Ślimak, bo jest obojnakiem!"

Koncept sprawdzi się w każdym towarzystwie, hasła mają 3 poziomy trudności, więc na najłatwiejszym można grać z dziećmi już od 10 roku życia. Do tego na każdej karcie jest 9 haseł, po 3 z każdego poziomu trudności, więc zawsze mamy wybór, a są one tak ułożone, aby każdy znalazł coś dla siebie.

Zwycięża gracz, lub jeśli gramy drużynowo - gracze, którzy dzięki odgadnięciu największej ilości haseł zgromadzili najwięcej punktów.

Przykłady haseł z rozgrywki:

Mleko

Płyn, do jedzenia, biały - to oczywiście mleko.

Mleko

Płyn, także do jedzenia, tym razem czerwony - może to być np. ketchup lub czerwone wino.

Mleko

Zwierzę, które kojarzy się z wodą - pierwsze co przychodzi do głowy, to oczywiście ryba.

Mleko

W Koncept możesz pokazać w łatwy sposób także bardziej skomplikowane pojęcia. Narzędzie, mechaniczne, do cięcia drewna? Piła mechaniczna.

Mleko

A człowiek, związany ze sztuką, z którym nieodłącznie kojarzy się ucięte ucho? To Vincent van Gogh.

Lubisz gry towarzyskie, w których zgaduje się hasła przez pokazywanie, rysowanie i opowiadanie? Koncept to nowy pomysł, którego jeszcze nie było. Zaproś swoich znajomych do tej gry i po raz kolejny bawcie się świetnie wytężając umysł i odnajdując właściwe skojarzenia.

Nie zwlekaj, teraz czas na Twój koncept!

Zawartość pudełka:

  • 1 plansza z symbolami
  • 5 zestawów pionków
  • 1 zielony zestaw składający się z pionka Głównej Kategorii (duży znak zapytania) i 10 kosteczek
  • 4 zestawy (niebieski, czarny, czerwony, żółty), z których każdy składa się z pionka Podkategorii (wykrzyknik) i 8 kosteczek
  • 110 kart z hasłami; na każdej 9 słów/fraz o trzech poziomach trudności: łatwym, trudnym i mistrzowskim
  • żetony pojedynczych i podwójnych punktów zwycięstwa (podwójne są warte 2 PZ, pojedyncze 1 PZ)
  • 2 pomoce gracza
  • 1 miseczka

Komentarze

Napisz swoją opinię

Koncept

Napisz swoją opinię

Koncept

PL0031
1-3 dni
Gra Planszowa
Rebel
Imprezowa
4-12 osób
ok. 30-40 minut
10+
129,90 zł
Brutto
Ilość

Zgadywanki w nietypowej odsłonie

"Położył główny znacznik na kategorii zwierzęta. Drugi na kropli wody... hmm... Zwierzę wodne? Ryba! Tak, ale to nie wszystko, pokazuje dalej... Drewno, nożyczki, ciąć, narzędzie... Ryba Piła!"

W grze Koncept waszym celem jest odgadywanie haseł pokazywanych przez innych graczy. Ale... pokazujący nie może się odzywać ani nic pokazywać, czy rysować, do dyspozycji ma tylko planszę z różnymi obrazkami i za pomocą znaczników będzie wskazywał te, które będą miały was naprowadzić.

"Mężczyzna, człowiek. Jego zawód, związany z walką... Coś więcej? Świat, białe, kółko, czerwone. Hmm, trudne... A, połączył kółko z czerwonym, patrz, przesunął znacznik na ikonie świata bardziej na flagę. Chodzi o flagę! Flagę kraju - biała z czerwonym kółkiem - Japonia! Pilot kamikadze czy samuraj? Przemijanie, czas, cofać się, wcześniej, czyli jednak samuraj!"

Gracz ma do dyspozycji jeden główny znacznik, którym wyznacza kategorię główną i używając znaczników pomocniczych dookreśla ją wskazując inne skojarzenia. Jeśli potrzebuje może użyć dodatkowych znaczników w innym kolorze, aby pokazywać inne rzeczy, które mogą naprowadzić na trafne skojarzenie.

"Główna kategoria pokazuje nam kobietę, która jest sportowcem. W drugiej stara nam się pokazać, że jej dyscyplina należy do sportów zimowych. Potem są dwa narzędzia, których używa w tej dyscyplinie. Jedne związane z nogami, drugie z rękami. To od nóg związane jest z podróżowaniem, a zimą w sporcie najlepiej podróżuje się na nartach, ale nie wpadłbym na to, gdyby nie ta rzecz związana z rękami. Tam bowiem mamy walkę i śmierć, więc musi to być broń. Dopiero całość naprowadziła mnie na trop. Hasło to: Justyna Kowalczyk!"

Koncept jest grą elastyczną i podatną na drobne zmiany i nowinki w zasadach. Zadowolenie graczy jest wartością nadrzędną! W grze mogą się sprawdzić nawet najbardziej szalone pomysły, o ile wszyscy gracze je zrozumieją.

"Zaznaczył walkę i położył dużo kosteczek na polu mężczyzny. Wojna!"

"Spirala, zwierzę, ok, ale znacznik położony pomiędzy kobietą, a mężczyzną?... A, no przecież! Ślimak, bo jest obojnakiem!"

Koncept sprawdzi się w każdym towarzystwie, hasła mają 3 poziomy trudności, więc na najłatwiejszym można grać z dziećmi już od 10 roku życia. Do tego na każdej karcie jest 9 haseł, po 3 z każdego poziomu trudności, więc zawsze mamy wybór, a są one tak ułożone, aby każdy znalazł coś dla siebie.

Zwycięża gracz, lub jeśli gramy drużynowo - gracze, którzy dzięki odgadnięciu największej ilości haseł zgromadzili najwięcej punktów.

Przykłady haseł z rozgrywki:

Mleko

Płyn, do jedzenia, biały - to oczywiście mleko.

Mleko

Płyn, także do jedzenia, tym razem czerwony - może to być np. ketchup lub czerwone wino.

Mleko

Zwierzę, które kojarzy się z wodą - pierwsze co przychodzi do głowy, to oczywiście ryba.

Mleko

W Koncept możesz pokazać w łatwy sposób także bardziej skomplikowane pojęcia. Narzędzie, mechaniczne, do cięcia drewna? Piła mechaniczna.

Mleko

A człowiek, związany ze sztuką, z którym nieodłącznie kojarzy się ucięte ucho? To Vincent van Gogh.

Lubisz gry towarzyskie, w których zgaduje się hasła przez pokazywanie, rysowanie i opowiadanie? Koncept to nowy pomysł, którego jeszcze nie było. Zaproś swoich znajomych do tej gry i po raz kolejny bawcie się świetnie wytężając umysł i odnajdując właściwe skojarzenia.

Nie zwlekaj, teraz czas na Twój koncept!

Zawartość pudełka:

  • 1 plansza z symbolami
  • 5 zestawów pionków
  • 1 zielony zestaw składający się z pionka Głównej Kategorii (duży znak zapytania) i 10 kosteczek
  • 4 zestawy (niebieski, czarny, czerwony, żółty), z których każdy składa się z pionka Podkategorii (wykrzyknik) i 8 kosteczek
  • 110 kart z hasłami; na każdej 9 słów/fraz o trzech poziomach trudności: łatwym, trudnym i mistrzowskim
  • żetony pojedynczych i podwójnych punktów zwycięstwa (podwójne są warte 2 PZ, pojedyncze 1 PZ)
  • 2 pomoce gracza
  • 1 miseczka

Komentarze

Napisz swoją opinię

Koncept

Napisz swoją opinię