- Gry na PC
-
Playstation
- Xbox
- Nintendo
- Gry Planszowe
-
Gadżety
- Atari
- Assassin's Creed
- Bluzy
- Cyberpunk 2077
- Czapki
- Dying Light 2
- Fallout
- DC Comics
- Disney
- DOOM Eternal
- Gears of War 4
- Harry Potter
- Koszulki
- Kubki
- Mafia III
- Marvel
- Minecraft
- Nintendo
- PAC-MAN
- Pokemon
- IT Pennywise
- PlayStation
- Przyjaciele
- Rick and Morty
- Space Invaders
- Spyro
- Star Wars
- Stojaki na telefon/pad
- Stranger Things
- Super Mario
- Tekken
- Torby
- Warhammer
- Wiedźmin
- World of Tanks
- Wycieraczki
- Xbox
- Inne
-
Dla Dzieci
- Figurki
- Gry na PC
-
Playstation
- Xbox
- Nintendo
- Gry Planszowe
-
Gadżety
- Atari
- Assassin's Creed
- Bluzy
- Cyberpunk 2077
- Czapki
- Dying Light 2
- Fallout
- DC Comics
- Disney
- DOOM Eternal
- Gears of War 4
- Harry Potter
- Koszulki
- Kubki
- Mafia III
- Marvel
- Minecraft
- Nintendo
- PAC-MAN
- Pokemon
- IT Pennywise
- PlayStation
- Przyjaciele
- Rick and Morty
- Space Invaders
- Spyro
- Star Wars
- Stojaki na telefon/pad
- Stranger Things
- Super Mario
- Tekken
- Torby
- Warhammer
- Wiedźmin
- World of Tanks
- Wycieraczki
- Xbox
- Inne
-
Dla Dzieci
- Figurki
Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
Tajniacy: Bez cenzury to samodzielna gra, ale można ją łączyć z pierwszą wersją Tajniaków.
Tajniacy: Bez cenzury
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
Tajniacy: Bez cenzury to samodzielna gra, ale można ją łączyć z pierwszą wersją Tajniaków.