![](/img/top_gr1.png)
Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
![](/img/top_gr2.png)
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
![](/img/top_gr3.png)
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
![](/img/top_gr4.png)
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest gra Posiadłość Szaleństwa 2 edycja.
Miasto w niebezpieczeństwie…
Latarnie migoczące na każdym rogu ulicy to zbyt mało, aby rozproszyć ciemność spowijającą Arkham. W cichych pomieszczeniach Uniwersytetu Miskatonic naukowcy szukają odpowiedzi na pytania, których nigdy nie powinni zadawać. Reliktów wystawionych w Muzeum Miskatonic nie sposób oddzielić od ich zagadkowej i krwawej przeszłości. Z kolei w mniej poważanych miejscach gangi O’Banniona i Sheldona szerzą zepsucie i przemoc, żerując na mieszkańcach tego tajemniczego miasteczka w Massachusetts.
Rozszerzenie Ulice Arkham wprowadza do gry słynne miejsca z miasteczka Arkham i związane z nimi mroczne tajemnice. Trzy nowe scenariusze wystawią badaczy na próbę i zmuszą do konfrontacji z przybyszami spoza gwiazd, niewyobrażalnymi mocami i brutalnymi kryminalistami. Aby odeprzeć przedwieczne i współczesne zło, badacze muszą wyzwolić swój pełen potencjał i wykorzystać zmieniające rzeczywistość zaklęcia, potężne przedmioty i dziwne eliksiry. Arkham musi zostać ocalone bez względu na cenę.
- 17 kafelków mapy
- 4 karty i figurki badaczy
- 7 żetonów i figurek potworów
- 11 kart Przedmiotów powszechnych
- 9 kart Przedmiotów unikatowych
- 15 kart Zaklęć
- 8 kart Stanów
- 5 kart Obrażeń
- 5 kart Przerażenia
- 6 kart Eliksirów
- 12 żetonów Osób
- 30 żetonów Ulepszeń
- 2 żetony drzwi
- 2 żetony ścian
Posiadłość Szaleństwa: Ulice Arkham (druga edycja)
![](https://grymel.pl/104756-large_default/posiadlosc-szalenstwa-ulice-arkham-druga-edycja.jpg)
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest gra Posiadłość Szaleństwa 2 edycja.
Miasto w niebezpieczeństwie…
Latarnie migoczące na każdym rogu ulicy to zbyt mało, aby rozproszyć ciemność spowijającą Arkham. W cichych pomieszczeniach Uniwersytetu Miskatonic naukowcy szukają odpowiedzi na pytania, których nigdy nie powinni zadawać. Reliktów wystawionych w Muzeum Miskatonic nie sposób oddzielić od ich zagadkowej i krwawej przeszłości. Z kolei w mniej poważanych miejscach gangi O’Banniona i Sheldona szerzą zepsucie i przemoc, żerując na mieszkańcach tego tajemniczego miasteczka w Massachusetts.
Rozszerzenie Ulice Arkham wprowadza do gry słynne miejsca z miasteczka Arkham i związane z nimi mroczne tajemnice. Trzy nowe scenariusze wystawią badaczy na próbę i zmuszą do konfrontacji z przybyszami spoza gwiazd, niewyobrażalnymi mocami i brutalnymi kryminalistami. Aby odeprzeć przedwieczne i współczesne zło, badacze muszą wyzwolić swój pełen potencjał i wykorzystać zmieniające rzeczywistość zaklęcia, potężne przedmioty i dziwne eliksiry. Arkham musi zostać ocalone bez względu na cenę.
- 17 kafelków mapy
- 4 karty i figurki badaczy
- 7 żetonów i figurek potworów
- 11 kart Przedmiotów powszechnych
- 9 kart Przedmiotów unikatowych
- 15 kart Zaklęć
- 8 kart Stanów
- 5 kart Obrażeń
- 5 kart Przerażenia
- 6 kart Eliksirów
- 12 żetonów Osób
- 30 żetonów Ulepszeń
- 2 żetony drzwi
- 2 żetony ścian