Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
I Am Bread to zgodnie z rozumianym dosłownie tytułem zaawansowany symulator… kromki chleba oraz jej „epickiej i emocjonalnej podróży do wnętrza tostera”. Za powstanie gry odpowiada znana z serii Surgeon Simulator niezależna ekipa Bossa Studios, która swoją produkcją postanowiła udowodnić, że w popularnym gatunku symulatorów nie ma tematów nie do zrealizowania. Prototyp gry został opracowany zaledwie w 48 godzin, lecz temat tak spodobał się twórcom, iż postanowili rozwinąć go do rangi pełnoprawnego tytułu.
Mechanika rozgrywki jest wbrew pozorom całkiem skomplikowana, a główna trudność sprowadza się do konieczności oddzielnego kontrolowania każdego z czterech rogów kromki. Celem zabawy jest dotarcie w możliwie jak najlepszym stanie do wnętrza tostera, ale ponieważ możemy wykonywać jedynie proste ruchy na płaskich powierzchniach, to z pozoru proste zadanie przeradza się w pełną wyzwań przygodę, podczas której musimy wykazać się zręcznością, spostrzegawczością i umiejętnością logicznego myślenia.
Atutem produkcji jest zaawansowany silnik fizyczny, dzięki któremu wszystkie elementy otoczenia w sposób realistyczny reagują na nasze poczynania. Niektóre z domowych urządzeń możemy oczywiście wykorzystać celem ułatwienia sobie zadania. I tak np. wiatrak wentylatora może okazać się doskonałą katapultą, której użycie znacznie przybliży nas do celu. Cała zabawa odbywa się na czas, ale żeby nie było zbyt łatwo, w trakcie „podróży” musimy także zwracać uwagę na dwa istotne parametry naszej kromki - jadalność i smakowitość. Któż bowiem zechce uraczyć się tostem, na którym znajdzie się duża ilość odpadków i zabrudzeń?
Oprawa graficzna I Am Bread utrzymana została w stylistyce zbliżonej do poprzednich produkcji studia i cechuje się prostotą oraz przejrzystością. W grze Bossa Studios nie mogło oczywiście zabraknąć sporej dawki humoru. Podczas zabawy towarzyszy nam przyjemna, rubaszna muzyka, utrzymana w klimacie klasycznych kreskówek Disneya.
Mechanika rozgrywki jest wbrew pozorom całkiem skomplikowana, a główna trudność sprowadza się do konieczności oddzielnego kontrolowania każdego z czterech rogów kromki. Celem zabawy jest dotarcie w możliwie jak najlepszym stanie do wnętrza tostera, ale ponieważ możemy wykonywać jedynie proste ruchy na płaskich powierzchniach, to z pozoru proste zadanie przeradza się w pełną wyzwań przygodę, podczas której musimy wykazać się zręcznością, spostrzegawczością i umiejętnością logicznego myślenia.
Atutem produkcji jest zaawansowany silnik fizyczny, dzięki któremu wszystkie elementy otoczenia w sposób realistyczny reagują na nasze poczynania. Niektóre z domowych urządzeń możemy oczywiście wykorzystać celem ułatwienia sobie zadania. I tak np. wiatrak wentylatora może okazać się doskonałą katapultą, której użycie znacznie przybliży nas do celu. Cała zabawa odbywa się na czas, ale żeby nie było zbyt łatwo, w trakcie „podróży” musimy także zwracać uwagę na dwa istotne parametry naszej kromki - jadalność i smakowitość. Któż bowiem zechce uraczyć się tostem, na którym znajdzie się duża ilość odpadków i zabrudzeń?
Oprawa graficzna I Am Bread utrzymana została w stylistyce zbliżonej do poprzednich produkcji studia i cechuje się prostotą oraz przejrzystością. W grze Bossa Studios nie mogło oczywiście zabraknąć sporej dawki humoru. Podczas zabawy towarzyszy nam przyjemna, rubaszna muzyka, utrzymana w klimacie klasycznych kreskówek Disneya.
I am Bread - Symulator Kromki Chleba PL
PC2159
1-3 dni
PC
Cenega
PL (napisy)
Symulacja
29,90 zł
Brutto
I Am Bread to zgodnie z rozumianym dosłownie tytułem zaawansowany symulator… kromki chleba oraz jej „epickiej i emocjonalnej podróży do wnętrza tostera”. Za powstanie gry odpowiada znana z serii Surgeon Simulator niezależna ekipa Bossa Studios, która swoją produkcją postanowiła udowodnić, że w popularnym gatunku symulatorów nie ma tematów nie do zrealizowania. Prototyp gry został opracowany zaledwie w 48 godzin, lecz temat tak spodobał się twórcom, iż postanowili rozwinąć go do rangi pełnoprawnego tytułu.
Mechanika rozgrywki jest wbrew pozorom całkiem skomplikowana, a główna trudność sprowadza się do konieczności oddzielnego kontrolowania każdego z czterech rogów kromki. Celem zabawy jest dotarcie w możliwie jak najlepszym stanie do wnętrza tostera, ale ponieważ możemy wykonywać jedynie proste ruchy na płaskich powierzchniach, to z pozoru proste zadanie przeradza się w pełną wyzwań przygodę, podczas której musimy wykazać się zręcznością, spostrzegawczością i umiejętnością logicznego myślenia.
Atutem produkcji jest zaawansowany silnik fizyczny, dzięki któremu wszystkie elementy otoczenia w sposób realistyczny reagują na nasze poczynania. Niektóre z domowych urządzeń możemy oczywiście wykorzystać celem ułatwienia sobie zadania. I tak np. wiatrak wentylatora może okazać się doskonałą katapultą, której użycie znacznie przybliży nas do celu. Cała zabawa odbywa się na czas, ale żeby nie było zbyt łatwo, w trakcie „podróży” musimy także zwracać uwagę na dwa istotne parametry naszej kromki - jadalność i smakowitość. Któż bowiem zechce uraczyć się tostem, na którym znajdzie się duża ilość odpadków i zabrudzeń?
Oprawa graficzna I Am Bread utrzymana została w stylistyce zbliżonej do poprzednich produkcji studia i cechuje się prostotą oraz przejrzystością. W grze Bossa Studios nie mogło oczywiście zabraknąć sporej dawki humoru. Podczas zabawy towarzyszy nam przyjemna, rubaszna muzyka, utrzymana w klimacie klasycznych kreskówek Disneya.
Mechanika rozgrywki jest wbrew pozorom całkiem skomplikowana, a główna trudność sprowadza się do konieczności oddzielnego kontrolowania każdego z czterech rogów kromki. Celem zabawy jest dotarcie w możliwie jak najlepszym stanie do wnętrza tostera, ale ponieważ możemy wykonywać jedynie proste ruchy na płaskich powierzchniach, to z pozoru proste zadanie przeradza się w pełną wyzwań przygodę, podczas której musimy wykazać się zręcznością, spostrzegawczością i umiejętnością logicznego myślenia.
Atutem produkcji jest zaawansowany silnik fizyczny, dzięki któremu wszystkie elementy otoczenia w sposób realistyczny reagują na nasze poczynania. Niektóre z domowych urządzeń możemy oczywiście wykorzystać celem ułatwienia sobie zadania. I tak np. wiatrak wentylatora może okazać się doskonałą katapultą, której użycie znacznie przybliży nas do celu. Cała zabawa odbywa się na czas, ale żeby nie było zbyt łatwo, w trakcie „podróży” musimy także zwracać uwagę na dwa istotne parametry naszej kromki - jadalność i smakowitość. Któż bowiem zechce uraczyć się tostem, na którym znajdzie się duża ilość odpadków i zabrudzeń?
Oprawa graficzna I Am Bread utrzymana została w stylistyce zbliżonej do poprzednich produkcji studia i cechuje się prostotą oraz przejrzystością. W grze Bossa Studios nie mogło oczywiście zabraknąć sporej dawki humoru. Podczas zabawy towarzyszy nam przyjemna, rubaszna muzyka, utrzymana w klimacie klasycznych kreskówek Disneya.