![](/img/top_gr1.png)
Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
![](/img/top_gr2.png)
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
![](/img/top_gr3.png)
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
![](/img/top_gr4.png)
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
Battleborn to nowatorski FPS, który stosuje wiele rozwiązań rodem z gatunku MOBA. Mamy tu do czynienia z dziełem zespołu Gearbox Software, doświadczonego producenta pierwszoosoobowych strzelanin (spod jego ręki wyszły m.in. serie Brothers in Arms i Borderlands).
Gra ukazuje nam wizję świata, w którym mroczna siła, znana jako Varelsi, doprowadziła do zagłady wszystkich gwiazd we wszechświecie poza jedną. Floty pięciu pozbawionych domu frakcji – urwanych z najprzeróżniejszych bajek – spotykają się w tym ostatnim ocalałym systemie słonecznym o nazwie Solus, co skutkuje rozpoczęciem wojny o zasoby i przestrzeń do życia, toczonej w zróżnicowanych środowiskach planet owego układu.
Battleborn oferuje dwie zasadnicze formy rozgrywki – kooperacyjną kampanię fabularną dla maksymalnie pięciu osób oraz rywalizacyjne rozgrywki wieloosobowe. Te drugie wystąpią w rozmaitych trybach. Jednym z nich jest Incursion, w którym dwie pięcioosobowe drużyny, wspierane przez dziesiątki droidów („minionów”), próbują przebić się przez wrogie fortyfikacje i zdewastować kryjące się za nimi bazy.
Podczas spotkania postacie rozwijają się, dążąc do osiągnięcia maksymalnego poziomu doświadczenia. Przy każdym awansie wybieramy jedną z dwóch zdolności, które często diametralnie się od siebie różnią; na 7. poziomie otrzymujemy umiejętność ostateczną („ulti”). Po zakończeniu meczu rozwój ulega zresetowaniu. Oprócz tego występuje tu ogólna progresja konta, wyrażająca się odblokowywaniem nowych postaci za sukcesy w pojedynkach i w kampanii oraz zdobywaniem wirtualnej waluty, służącej do nabywania takich dóbr, jak „skórki” czy alternatywne pakiety umiejętności dla bohaterów.
Jedną z cech wyróżniających Battleborn jest przyjemna dla oka grafika w komiksowym stylu (korzystająca z techniki cel-shading). Za kierunek artystyczny produkcji odpowiada Scott Kester, który przedtem pracował nad serią Borderlands.
Na koniec warto zaznaczyć, że w odróżnieniu od wielu gier z przypiętą etykietką przedstawiciela gatunku MOBA, Battleborn nie jest oparty na modelu płatności free-to-play – to „normalna”, płatna produkcja AAA.
Gra ukazuje nam wizję świata, w którym mroczna siła, znana jako Varelsi, doprowadziła do zagłady wszystkich gwiazd we wszechświecie poza jedną. Floty pięciu pozbawionych domu frakcji – urwanych z najprzeróżniejszych bajek – spotykają się w tym ostatnim ocalałym systemie słonecznym o nazwie Solus, co skutkuje rozpoczęciem wojny o zasoby i przestrzeń do życia, toczonej w zróżnicowanych środowiskach planet owego układu.
Battleborn oferuje dwie zasadnicze formy rozgrywki – kooperacyjną kampanię fabularną dla maksymalnie pięciu osób oraz rywalizacyjne rozgrywki wieloosobowe. Te drugie wystąpią w rozmaitych trybach. Jednym z nich jest Incursion, w którym dwie pięcioosobowe drużyny, wspierane przez dziesiątki droidów („minionów”), próbują przebić się przez wrogie fortyfikacje i zdewastować kryjące się za nimi bazy.
Podczas spotkania postacie rozwijają się, dążąc do osiągnięcia maksymalnego poziomu doświadczenia. Przy każdym awansie wybieramy jedną z dwóch zdolności, które często diametralnie się od siebie różnią; na 7. poziomie otrzymujemy umiejętność ostateczną („ulti”). Po zakończeniu meczu rozwój ulega zresetowaniu. Oprócz tego występuje tu ogólna progresja konta, wyrażająca się odblokowywaniem nowych postaci za sukcesy w pojedynkach i w kampanii oraz zdobywaniem wirtualnej waluty, służącej do nabywania takich dóbr, jak „skórki” czy alternatywne pakiety umiejętności dla bohaterów.
Jedną z cech wyróżniających Battleborn jest przyjemna dla oka grafika w komiksowym stylu (korzystająca z techniki cel-shading). Za kierunek artystyczny produkcji odpowiada Scott Kester, który przedtem pracował nad serią Borderlands.
Na koniec warto zaznaczyć, że w odróżnieniu od wielu gier z przypiętą etykietką przedstawiciela gatunku MOBA, Battleborn nie jest oparty na modelu płatności free-to-play – to „normalna”, płatna produkcja AAA.
Battleborn + Bonusy
![](https://grymel.pl/121244-large_default/battleborn-bonusy.jpg)
XONE0153
1-3 dni
Xbox One
Cenega
Akcja
89,90 zł
Brutto
Battleborn to nowatorski FPS, który stosuje wiele rozwiązań rodem z gatunku MOBA. Mamy tu do czynienia z dziełem zespołu Gearbox Software, doświadczonego producenta pierwszoosoobowych strzelanin (spod jego ręki wyszły m.in. serie Brothers in Arms i Borderlands).
Gra ukazuje nam wizję świata, w którym mroczna siła, znana jako Varelsi, doprowadziła do zagłady wszystkich gwiazd we wszechświecie poza jedną. Floty pięciu pozbawionych domu frakcji – urwanych z najprzeróżniejszych bajek – spotykają się w tym ostatnim ocalałym systemie słonecznym o nazwie Solus, co skutkuje rozpoczęciem wojny o zasoby i przestrzeń do życia, toczonej w zróżnicowanych środowiskach planet owego układu.
Battleborn oferuje dwie zasadnicze formy rozgrywki – kooperacyjną kampanię fabularną dla maksymalnie pięciu osób oraz rywalizacyjne rozgrywki wieloosobowe. Te drugie wystąpią w rozmaitych trybach. Jednym z nich jest Incursion, w którym dwie pięcioosobowe drużyny, wspierane przez dziesiątki droidów („minionów”), próbują przebić się przez wrogie fortyfikacje i zdewastować kryjące się za nimi bazy.
Podczas spotkania postacie rozwijają się, dążąc do osiągnięcia maksymalnego poziomu doświadczenia. Przy każdym awansie wybieramy jedną z dwóch zdolności, które często diametralnie się od siebie różnią; na 7. poziomie otrzymujemy umiejętność ostateczną („ulti”). Po zakończeniu meczu rozwój ulega zresetowaniu. Oprócz tego występuje tu ogólna progresja konta, wyrażająca się odblokowywaniem nowych postaci za sukcesy w pojedynkach i w kampanii oraz zdobywaniem wirtualnej waluty, służącej do nabywania takich dóbr, jak „skórki” czy alternatywne pakiety umiejętności dla bohaterów.
Jedną z cech wyróżniających Battleborn jest przyjemna dla oka grafika w komiksowym stylu (korzystająca z techniki cel-shading). Za kierunek artystyczny produkcji odpowiada Scott Kester, który przedtem pracował nad serią Borderlands.
Na koniec warto zaznaczyć, że w odróżnieniu od wielu gier z przypiętą etykietką przedstawiciela gatunku MOBA, Battleborn nie jest oparty na modelu płatności free-to-play – to „normalna”, płatna produkcja AAA.
Gra ukazuje nam wizję świata, w którym mroczna siła, znana jako Varelsi, doprowadziła do zagłady wszystkich gwiazd we wszechświecie poza jedną. Floty pięciu pozbawionych domu frakcji – urwanych z najprzeróżniejszych bajek – spotykają się w tym ostatnim ocalałym systemie słonecznym o nazwie Solus, co skutkuje rozpoczęciem wojny o zasoby i przestrzeń do życia, toczonej w zróżnicowanych środowiskach planet owego układu.
Battleborn oferuje dwie zasadnicze formy rozgrywki – kooperacyjną kampanię fabularną dla maksymalnie pięciu osób oraz rywalizacyjne rozgrywki wieloosobowe. Te drugie wystąpią w rozmaitych trybach. Jednym z nich jest Incursion, w którym dwie pięcioosobowe drużyny, wspierane przez dziesiątki droidów („minionów”), próbują przebić się przez wrogie fortyfikacje i zdewastować kryjące się za nimi bazy.
Podczas spotkania postacie rozwijają się, dążąc do osiągnięcia maksymalnego poziomu doświadczenia. Przy każdym awansie wybieramy jedną z dwóch zdolności, które często diametralnie się od siebie różnią; na 7. poziomie otrzymujemy umiejętność ostateczną („ulti”). Po zakończeniu meczu rozwój ulega zresetowaniu. Oprócz tego występuje tu ogólna progresja konta, wyrażająca się odblokowywaniem nowych postaci za sukcesy w pojedynkach i w kampanii oraz zdobywaniem wirtualnej waluty, służącej do nabywania takich dóbr, jak „skórki” czy alternatywne pakiety umiejętności dla bohaterów.
Jedną z cech wyróżniających Battleborn jest przyjemna dla oka grafika w komiksowym stylu (korzystająca z techniki cel-shading). Za kierunek artystyczny produkcji odpowiada Scott Kester, który przedtem pracował nad serią Borderlands.
Na koniec warto zaznaczyć, że w odróżnieniu od wielu gier z przypiętą etykietką przedstawiciela gatunku MOBA, Battleborn nie jest oparty na modelu płatności free-to-play – to „normalna”, płatna produkcja AAA.