Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
- gra Lords of the Fallen
- szyfr mnicha
- oficjalna ścieżka dźwiękowa
- zestaw demonicznych broni
Dynamiczny RPG akcji, skierowany do dojrzałych graczy. Rozgrywka skupia się na walce, rozwijaniu cech postaci, kompletowaniu ekwipunku i eksploracji otoczenia. Duży nacisk położony został na dostosowanie mechaniki i fabuły do naszego indywidualnego stylu gry.
W produkcję zaangażowany był Tomasz Gop, współtwórca Wiedźmina, który wkrótce po premierze drugiej części przygód Geralta, opuścił szeregi CD Projekt RED. Gop pełnił rolę producenta wykonawczego a także opracował szczegóły mechaniki rozgrywki oraz ogólną koncepcję gry. Lwią część projektu wykonało niemieckie studio Deck 13.
Świat przedstawiony w produkcji to starożytna kraina, w której tysiące lat wcześniej ludzkość zbuntowała się przeciwko tyranii boga i zdołała go zabić. Jego ciało stopniowo zmieniło się w łańcuch górski oddzielający północ, zamieszkaną przez cywilizację magów-kapłanów od południa, będącego domem wojowników.
Gracz wybiera spośród trzech klasycznych klas postaci – wojownika, maga oraz skrytobójcy. Dodatkowo, każdy bohater ma możliwość podążenia ścieżką magii lub treningu bojowego (czy też połączeniem obu). Od naszego wyboru zależy stosunek dwóch występujących w grze frakcji do protagonisty. W zależności od obranej taktyki zdobywamy też zróżnicowane przedmioty. Wróg pokonany na sposób magiczny upuści czar lub artefakt, zaś przeciwnik zabity bronią konwencjonalną zostawi po sobie oręż lub zbroję.
Lords of the Fallen PL - Edycja Limitowana
- gra Lords of the Fallen
- szyfr mnicha
- oficjalna ścieżka dźwiękowa
- zestaw demonicznych broni
Dynamiczny RPG akcji, skierowany do dojrzałych graczy. Rozgrywka skupia się na walce, rozwijaniu cech postaci, kompletowaniu ekwipunku i eksploracji otoczenia. Duży nacisk położony został na dostosowanie mechaniki i fabuły do naszego indywidualnego stylu gry.
W produkcję zaangażowany był Tomasz Gop, współtwórca Wiedźmina, który wkrótce po premierze drugiej części przygód Geralta, opuścił szeregi CD Projekt RED. Gop pełnił rolę producenta wykonawczego a także opracował szczegóły mechaniki rozgrywki oraz ogólną koncepcję gry. Lwią część projektu wykonało niemieckie studio Deck 13.
Świat przedstawiony w produkcji to starożytna kraina, w której tysiące lat wcześniej ludzkość zbuntowała się przeciwko tyranii boga i zdołała go zabić. Jego ciało stopniowo zmieniło się w łańcuch górski oddzielający północ, zamieszkaną przez cywilizację magów-kapłanów od południa, będącego domem wojowników.
Gracz wybiera spośród trzech klasycznych klas postaci – wojownika, maga oraz skrytobójcy. Dodatkowo, każdy bohater ma możliwość podążenia ścieżką magii lub treningu bojowego (czy też połączeniem obu). Od naszego wyboru zależy stosunek dwóch występujących w grze frakcji do protagonisty. W zależności od obranej taktyki zdobywamy też zróżnicowane przedmioty. Wróg pokonany na sposób magiczny upuści czar lub artefakt, zaś przeciwnik zabity bronią konwencjonalną zostawi po sobie oręż lub zbroję.