Darmowa wysyłka

Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!

14 dni na zwrot

Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!

Kupuj taniej!

Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.

Skup gier

Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!

Gra Roku 2007

Zarabianie pieniędzy na elektryczności? Zbijanie kokosów na elektryczności? Co za świetny pomysł!!! Czy powinienem używać węgla lub oleju do wytwarzania prądu w tradycyjny sposób? A może te zasoby wyczerpią się w przyszłości? A może przyszłość leży w spalaniu śmieci? Z pewnością energia jądrowa jest bardzo zachęcająca. Jeśli tylko rząd zatroszczy się o składowanie odpadów atomowych przyniesie to spory zysk. Oczywiście możesz używać bardziej ekologicznych źródeł energii i być niezależnym od zasobów. Ale czy takie rozwiązanie będzie wystarczająco wydajne, aby zaspokoić wszystkich klientów? No i nie zapomnij o rywalach. Konkurencja nie śpi. Analizuj jakie elektrownie budują, jakie miasta mają w zasięgu, od jakich zasobów zależy ich sukces i jakimi nowymi elektrowniami się interesują.

W trakcie gry licytuje się elektrownie (np. atomowe, wiatrowe, itp.), których następnie używa się do podłączania miast do swojej sieci energetycznej. Niektóre rodzaje elektrowni wymagają specyficznych surowców (np. węgla, uranu), których ceny i dostępność zmienia się dynamicznie na rynku.

Zwycięzcą zostaje osoba, która podłączyła do swojej sieci i zaopatruje w energię największą liczbę miast.

Gra otrzymała tytuł Gry Roku 2007, przyznawany przez graczy z całej Polski najlepszej grze planszowej w plebiscycie serwisu Gry-Planszowe.pl.

Polska edycja jest identyczna z niemieckim i angielskim wydaniem. W grze można używać dodatków z różnych edycji językowych.

Liczba graczy: 2 - 6 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 60 - 90 minut

Komentarze

Napisz swoją opinię

Wysokie napięcie (doładowana wersja)

Napisz swoją opinię

Wysokie napięcie (doładowana wersja)

PL0432
1-3 dni
Gra Planszowa
Lacerta
Ekonomiczne
129,90 zł
Brutto
Ilość

Gra Roku 2007

Zarabianie pieniędzy na elektryczności? Zbijanie kokosów na elektryczności? Co za świetny pomysł!!! Czy powinienem używać węgla lub oleju do wytwarzania prądu w tradycyjny sposób? A może te zasoby wyczerpią się w przyszłości? A może przyszłość leży w spalaniu śmieci? Z pewnością energia jądrowa jest bardzo zachęcająca. Jeśli tylko rząd zatroszczy się o składowanie odpadów atomowych przyniesie to spory zysk. Oczywiście możesz używać bardziej ekologicznych źródeł energii i być niezależnym od zasobów. Ale czy takie rozwiązanie będzie wystarczająco wydajne, aby zaspokoić wszystkich klientów? No i nie zapomnij o rywalach. Konkurencja nie śpi. Analizuj jakie elektrownie budują, jakie miasta mają w zasięgu, od jakich zasobów zależy ich sukces i jakimi nowymi elektrowniami się interesują.

W trakcie gry licytuje się elektrownie (np. atomowe, wiatrowe, itp.), których następnie używa się do podłączania miast do swojej sieci energetycznej. Niektóre rodzaje elektrowni wymagają specyficznych surowców (np. węgla, uranu), których ceny i dostępność zmienia się dynamicznie na rynku.

Zwycięzcą zostaje osoba, która podłączyła do swojej sieci i zaopatruje w energię największą liczbę miast.

Gra otrzymała tytuł Gry Roku 2007, przyznawany przez graczy z całej Polski najlepszej grze planszowej w plebiscycie serwisu Gry-Planszowe.pl.

Polska edycja jest identyczna z niemieckim i angielskim wydaniem. W grze można używać dodatków z różnych edycji językowych.

Liczba graczy: 2 - 6 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 60 - 90 minut

Komentarze

Napisz swoją opinię

Wysokie napięcie (doładowana wersja)

Napisz swoją opinię