Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
The Lost Child jest dungeon crawlerem opracowanym przez studio Kadokawa Games. Produkcja została wydana między innymi na platformę Nintendo Switch, a pieczę nad nią sprawował Takeyasu Sawaki, czyli autor oryginalnego El Shaddai: Ascension of the Metatron.
Głównym bohaterem The Lost Child jest Hayato Ibuki – dziennikarz badający sprawę samobójstwa popełnionego na tokijskiej stacji Shinjuku. Będąc na miejscu, protagonista upada na peron, popchnięty przez tajemniczy, czarny cień wprost pod koła najdeżdżającego pociągu. Z opresji ratuje go Barcia – piękna kobieta, która podarowuje mu tajemniczą walizkę. Ta skrywa w sobie narzędzie zwane Demon Gun Gangour, pozwalające na przechwytywanie i zniewalanie demonów oraz upadłych aniołów. W ten sposób życie Hayato przybiera nieoczekiwany obrót – nadrzędnym celem, jaki przyświeca mu od tej pory, jest odnalezienie Barcii i rozwiązanie zagadek, w których maczają palce moce „nie z tego świata”. Na swojej drodze bohater napotyka liczne astralne byty – podczas gdy jedne są do niego wrogo nastawione, inne służą mu swoją pomocą. Warto odnotować, że pomimo iż akcja The Lost Child toczy się w prawdziwym świecie, w grze znalazły się odniesienia do poprzedniego dzieła Sawakiego, czyli wspomnianego wcześniej El Shaddai: Ascension of the Metatron. Do najbardziej oczywistych należy zaliczyć Lucifela i Enocha, czyli bohaterów owego tytułu, których Hayato spotyka na swojej drodze.
W wydanym na platformę Nintendo Switch The Lost Child akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Rozgrywka polega na przemierzaniu rozległych podziemi oraz na walce z zamieszkującymi je demonami – starcia rozgrywają się w trybie turowym, natomiast pokonanych przeciwników możemy zniewolić przy użyciu wspomnianego wcześniej narzędzia, a następnie wykorzystać na polu bitwy ich indywidualne zdolności. Od czasu do czasu trafiamy również na powierzchnię, gdzie pozyskujemy cenne informacje głównie poprzez rozmowy z postaciami neutralnymi. Te ostatnie zrealizowano w konwencji przywodzącej na myśl produkcje typu visual novel – w ich trakcie na ekranie widoczne są jedynie skąpo animowane, dwuwymiarowe sprite’y uczestniczących w nich postaci, prezentowane na tle statycznych obrazów przedstawiających lokacje, w jakich toczy się dyskusja.
SWITCH The Lost Child
NS0050
Chwilowo niedostępny
Nintendo Switch
Nintendo
ENG
RPG
219,90 zł
Brutto
The Lost Child jest dungeon crawlerem opracowanym przez studio Kadokawa Games. Produkcja została wydana między innymi na platformę Nintendo Switch, a pieczę nad nią sprawował Takeyasu Sawaki, czyli autor oryginalnego El Shaddai: Ascension of the Metatron.
Głównym bohaterem The Lost Child jest Hayato Ibuki – dziennikarz badający sprawę samobójstwa popełnionego na tokijskiej stacji Shinjuku. Będąc na miejscu, protagonista upada na peron, popchnięty przez tajemniczy, czarny cień wprost pod koła najdeżdżającego pociągu. Z opresji ratuje go Barcia – piękna kobieta, która podarowuje mu tajemniczą walizkę. Ta skrywa w sobie narzędzie zwane Demon Gun Gangour, pozwalające na przechwytywanie i zniewalanie demonów oraz upadłych aniołów. W ten sposób życie Hayato przybiera nieoczekiwany obrót – nadrzędnym celem, jaki przyświeca mu od tej pory, jest odnalezienie Barcii i rozwiązanie zagadek, w których maczają palce moce „nie z tego świata”. Na swojej drodze bohater napotyka liczne astralne byty – podczas gdy jedne są do niego wrogo nastawione, inne służą mu swoją pomocą. Warto odnotować, że pomimo iż akcja The Lost Child toczy się w prawdziwym świecie, w grze znalazły się odniesienia do poprzedniego dzieła Sawakiego, czyli wspomnianego wcześniej El Shaddai: Ascension of the Metatron. Do najbardziej oczywistych należy zaliczyć Lucifela i Enocha, czyli bohaterów owego tytułu, których Hayato spotyka na swojej drodze.
W wydanym na platformę Nintendo Switch The Lost Child akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Rozgrywka polega na przemierzaniu rozległych podziemi oraz na walce z zamieszkującymi je demonami – starcia rozgrywają się w trybie turowym, natomiast pokonanych przeciwników możemy zniewolić przy użyciu wspomnianego wcześniej narzędzia, a następnie wykorzystać na polu bitwy ich indywidualne zdolności. Od czasu do czasu trafiamy również na powierzchnię, gdzie pozyskujemy cenne informacje głównie poprzez rozmowy z postaciami neutralnymi. Te ostatnie zrealizowano w konwencji przywodzącej na myśl produkcje typu visual novel – w ich trakcie na ekranie widoczne są jedynie skąpo animowane, dwuwymiarowe sprite’y uczestniczących w nich postaci, prezentowane na tle statycznych obrazów przedstawiających lokacje, w jakich toczy się dyskusja.