Darmowa wysyłka

Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!

14 dni na zwrot

Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!

Kupuj taniej!

Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.

Skup gier

Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Paladybu zachodniego królestwa.


7 rozszerzeń do plansz podstawowych!

Wojny z najeźdźcami stały się w Twoim kraju bardziej regularne niż posiłki poddanych i chyba wreszcie zwróciły uwagę zagranicy. Wysoko urodzeni baronowie i książęta wysyłają swoich dyplomatów, by zaoferować Ci chrześcijańską pomoc - pomoc, rzecz jasna, na kredyt. Czy okażesz się wystarczająco silny i zdeterminowany, aby ją przyjąć i wykorzystać? Może się okazać, że nie tylko zdołasz się obronić, ale i wzrosnąć w siłę i, kto wie, może kiedyś będziesz mógł myśleć o koronie?

Paladyni zachodniego królestwa: Wiek królów to dodatek przenoszący nas w czasy X wieku i burzliwych losów państwa Franków. Reprezentując jeden ze szlacheckich rodów i operując na mechanice zarządzania robotnikami, staramy się poprowadzić naszą frakcję do dominacji nad pozostałymi. Paladyni zachodniego królestwa: Wiek królów jest dużym dodatkiem, zawierającym nie tylko więcej kart mieszczan, najeźdźców czy paladynów, ale przede wszystkim aż 7 rozszerzeń do podstawowej planszy (4 do plansz graczy, 2 do planszy głównej i 1 do rozgrywki jednoosobowej), a także wcześniej nieznane karty. Dzięki temu będziemy mogli wykonywać nowe akcje, takie jak zaciąg, negocjacje czy werbunek. Przy ich wykonaniu kluczowym stanie się nowy atrybut - dyplomacja.

Paladyni zachodniego królestwa: Wiek królów wnosi do gry kilka zmian w przygotowaniu. Od teraz, dzięki nowym kartom paladynów, przy każdym wyborze paladyna będziecie podnosić nie 3, a 4 karty, z których jedną odrzucicie na stałe do pudełka. Z kolei karty dekretów, które nie znalazły się na planszy głównej, podzielicie między sobą. W ten sposób każdy z Was będzie miał do spełnienia jeden sekretny dekret, każdy też otrzyma jedno rozszerzenie do swojej planszy, dzięki czemu na końcu gry będzie mógł indywidualnie punktować.

Przed Wami otwierają się szerokie możliwości dzięki czterem nowym akcjom. Na planszy głównej znajdą się odkryte karty zaciągu, na których będziecie mogli umieszczać robotników, podobnie jak w przypadku kart królewskich łask. Tych robotników nie odzyskacie jednak na końcu rundy, ale dopiero po wykonaniu akcji zaciągu i zabraniu do siebie konkretnej karty. Z kolei akcja dyplomacji umożliwi Wam wykonanie w imieniu szlacheckich rodów jednej z dwóch innych akcji: powierzenia lub werbunku.

Wybierając powierzenie lub werbunek, otrzymacie karty dyplomacji, by w zależności od wyboru, użyć ich na dwa sposoby. Decydując się na powierzenie, karty negocjacji umożliwią Wam wykonanie innych akcji, ale bez ponoszenia ich standardowych kosztów. Z kolei wybierając werbunek, karty negocjacji będziecie kompletować w zestawy, by za każdy z nich otrzymać do 9 PZ na końcu gry.


Zawartość pudełka: 

  • 1 dyplomata
  • 4 warsztaty
  • 4 znaczniki atrybutów
  • 30 kart negocjacji
  • 16 kart paladynów
  • 6 kart najeźdźców
  • 8 kart mieszczan
  • 4 karty sojuszników
  • 30 kart zaciągu
  • 2 karty schematów
  • 2 karty królewskich dekretów
  • 5 kart królewskich łask
  • 7 rozszerzeń planszy
  • 6 dodatkowych kart do trybu kooperacyjnego
  • instrukcja

Specyfikacja:

  • liczba graczy: 1-4 osoby
  • wiek: 12+
  • czas gry: ok. 90-120 min.
  • wydanie: polskie

Komentarze

Napisz swoją opinię

Paladyni zachodniego królestwa: Wiek królów

Napisz swoją opinię

Paladyni zachodniego królestwa: Wiek królów

PL1659
1-3 dni
Gra Planszowa
Portal Games
Strategiczna
84,90 zł
Brutto
Ilość

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Paladybu zachodniego królestwa.


7 rozszerzeń do plansz podstawowych!

Wojny z najeźdźcami stały się w Twoim kraju bardziej regularne niż posiłki poddanych i chyba wreszcie zwróciły uwagę zagranicy. Wysoko urodzeni baronowie i książęta wysyłają swoich dyplomatów, by zaoferować Ci chrześcijańską pomoc - pomoc, rzecz jasna, na kredyt. Czy okażesz się wystarczająco silny i zdeterminowany, aby ją przyjąć i wykorzystać? Może się okazać, że nie tylko zdołasz się obronić, ale i wzrosnąć w siłę i, kto wie, może kiedyś będziesz mógł myśleć o koronie?

Paladyni zachodniego królestwa: Wiek królów to dodatek przenoszący nas w czasy X wieku i burzliwych losów państwa Franków. Reprezentując jeden ze szlacheckich rodów i operując na mechanice zarządzania robotnikami, staramy się poprowadzić naszą frakcję do dominacji nad pozostałymi. Paladyni zachodniego królestwa: Wiek królów jest dużym dodatkiem, zawierającym nie tylko więcej kart mieszczan, najeźdźców czy paladynów, ale przede wszystkim aż 7 rozszerzeń do podstawowej planszy (4 do plansz graczy, 2 do planszy głównej i 1 do rozgrywki jednoosobowej), a także wcześniej nieznane karty. Dzięki temu będziemy mogli wykonywać nowe akcje, takie jak zaciąg, negocjacje czy werbunek. Przy ich wykonaniu kluczowym stanie się nowy atrybut - dyplomacja.

Paladyni zachodniego królestwa: Wiek królów wnosi do gry kilka zmian w przygotowaniu. Od teraz, dzięki nowym kartom paladynów, przy każdym wyborze paladyna będziecie podnosić nie 3, a 4 karty, z których jedną odrzucicie na stałe do pudełka. Z kolei karty dekretów, które nie znalazły się na planszy głównej, podzielicie między sobą. W ten sposób każdy z Was będzie miał do spełnienia jeden sekretny dekret, każdy też otrzyma jedno rozszerzenie do swojej planszy, dzięki czemu na końcu gry będzie mógł indywidualnie punktować.

Przed Wami otwierają się szerokie możliwości dzięki czterem nowym akcjom. Na planszy głównej znajdą się odkryte karty zaciągu, na których będziecie mogli umieszczać robotników, podobnie jak w przypadku kart królewskich łask. Tych robotników nie odzyskacie jednak na końcu rundy, ale dopiero po wykonaniu akcji zaciągu i zabraniu do siebie konkretnej karty. Z kolei akcja dyplomacji umożliwi Wam wykonanie w imieniu szlacheckich rodów jednej z dwóch innych akcji: powierzenia lub werbunku.

Wybierając powierzenie lub werbunek, otrzymacie karty dyplomacji, by w zależności od wyboru, użyć ich na dwa sposoby. Decydując się na powierzenie, karty negocjacji umożliwią Wam wykonanie innych akcji, ale bez ponoszenia ich standardowych kosztów. Z kolei wybierając werbunek, karty negocjacji będziecie kompletować w zestawy, by za każdy z nich otrzymać do 9 PZ na końcu gry.


Zawartość pudełka: 

  • 1 dyplomata
  • 4 warsztaty
  • 4 znaczniki atrybutów
  • 30 kart negocjacji
  • 16 kart paladynów
  • 6 kart najeźdźców
  • 8 kart mieszczan
  • 4 karty sojuszników
  • 30 kart zaciągu
  • 2 karty schematów
  • 2 karty królewskich dekretów
  • 5 kart królewskich łask
  • 7 rozszerzeń planszy
  • 6 dodatkowych kart do trybu kooperacyjnego
  • instrukcja

Specyfikacja:

  • liczba graczy: 1-4 osoby
  • wiek: 12+
  • czas gry: ok. 90-120 min.
  • wydanie: polskie

Komentarze

Napisz swoją opinię

Paladyni zachodniego królestwa: Wiek królów

Napisz swoją opinię