- Gry na PC
-
Playstation
- Xbox
- Nintendo
- Gry Planszowe
-
Gadżety
- Atari
- Assassin's Creed
- Bluzy
- Cyberpunk 2077
- Czapki
- Dying Light 2
- Fallout
- DC Comics
- Disney
- DOOM Eternal
- Gears of War 4
- Harry Potter
- Koszulki
- Kubki
- Mafia III
- Marvel
- Minecraft
- Nintendo
- PAC-MAN
- Pokemon
- IT Pennywise
- PlayStation
- Przyjaciele
- Rick and Morty
- Space Invaders
- Spyro
- Star Wars
- Stojaki na telefon/pad
- Stranger Things
- Super Mario
- Tekken
- Torby
- Warhammer
- Wiedźmin
- World of Tanks
- Wycieraczki
- Xbox
- Inne
-
Dla Dzieci
- Figurki
- Gry na PC
-
Playstation
- Xbox
- Nintendo
- Gry Planszowe
-
Gadżety
- Atari
- Assassin's Creed
- Bluzy
- Cyberpunk 2077
- Czapki
- Dying Light 2
- Fallout
- DC Comics
- Disney
- DOOM Eternal
- Gears of War 4
- Harry Potter
- Koszulki
- Kubki
- Mafia III
- Marvel
- Minecraft
- Nintendo
- PAC-MAN
- Pokemon
- IT Pennywise
- PlayStation
- Przyjaciele
- Rick and Morty
- Space Invaders
- Spyro
- Star Wars
- Stojaki na telefon/pad
- Stranger Things
- Super Mario
- Tekken
- Torby
- Warhammer
- Wiedźmin
- World of Tanks
- Wycieraczki
- Xbox
- Inne
-
Dla Dzieci
- Figurki
Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Specyfikacja:
- Liczba graczy: 2-4 osób
- Wiek: od 10 lat
- Czas gry: ok. 30-45 minut
- Wydanie: polskie
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Specyfikacja:
- Liczba graczy: 2-4 osób
- Wiek: od 10 lat
- Czas gry: ok. 30-45 minut
- Wydanie: polskie