Darmowa wysyłka

Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!

14 dni na zwrot

Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!

Kupuj taniej!

Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.

Skup gier

Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry:Neuroshima HEX (edycja 3.0) 

Zestaw armijny do nowej Neuroshimy HEX

Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.

Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.



Specyfikacja:

  • Liczba graczy: 2-4 osób
  • Wiek: od 10 lat
  • Czas gry: ok. 30-45 minut
  • Wydanie: polskie

Komentarze

Napisz swoją opinię

Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)

Napisz swoją opinię

Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)

PL1763
1-3 dni
Gra Planszowa
Portal Games
Strategiczna
29,90 zł
Brutto
Ilość

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry:Neuroshima HEX (edycja 3.0) 

Zestaw armijny do nowej Neuroshimy HEX

Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.

Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.



Specyfikacja:

  • Liczba graczy: 2-4 osób
  • Wiek: od 10 lat
  • Czas gry: ok. 30-45 minut
  • Wydanie: polskie

Komentarze

Napisz swoją opinię

Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)

Napisz swoją opinię