Darmowa wysyłka

Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!

14 dni na zwrot

Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!

Kupuj taniej!

Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.

Skup gier

Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry:Neuroshima HEX (edycja 3.0) 

Zestaw armijny do nowej Neurshimy HEX

Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.

Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.

Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dziki specjalnej cesze Sztabu.


Zawartość:
  • 35 żetonów armii
  • znaczniki ran, frakcji, sieci
  • woreczek strunowy
  • instrukcja


Specyfikacja:

  • Liczba graczy: 2-4 osoby
  • Wiek: od 8 lat
  • Czas gry: ok. 30 minut
  • Wydanie: polskie

Komentarze

Napisz swoją opinię

Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)

Napisz swoją opinię

Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)

PL1767
1-3 dni
Gra Planszowa
Portal Games
Strategiczna
29,90 zł
Brutto
Ilość

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry:Neuroshima HEX (edycja 3.0) 

Zestaw armijny do nowej Neurshimy HEX

Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.

Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.

Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dziki specjalnej cesze Sztabu.


Zawartość:
  • 35 żetonów armii
  • znaczniki ran, frakcji, sieci
  • woreczek strunowy
  • instrukcja


Specyfikacja:

  • Liczba graczy: 2-4 osoby
  • Wiek: od 8 lat
  • Czas gry: ok. 30 minut
  • Wydanie: polskie

Komentarze

Napisz swoją opinię

Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)

Napisz swoją opinię