Darmowa wysyłka

Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!

14 dni na zwrot

Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!

Kupuj taniej!

Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.

Skup gier

Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0) 


Zestaw armijny do nowej Neuroshimy HEX

Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki z molochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...

Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania z bitwy kluczowego pola za pomocą burzy piaskowej. Kilku wojowników Sand Runnersów posiada cechy modułów, co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas bitwy. Ponadto, żeton sztabu jest dwustronny i jedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować.

Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie sztabu na stronę z atakiem w tylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.


Zawartość:
  • 54 żetony
  • instrukcja
  • woreczek strunowy


Specyfikacja:

  • Liczba graczy: 1-4 osoby
  • Wiek: od 13 lat
  • Czas gry: ok. 30 minut
  • Wydanie: polskie

Komentarze

Napisz swoją opinię

Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)

Napisz swoją opinię

Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)

PL1788
1-3 dni
Gra Planszowa
Portal Games
Strategiczna
29,90 zł
Brutto
Ilość

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0) 


Zestaw armijny do nowej Neuroshimy HEX

Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki z molochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...

Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania z bitwy kluczowego pola za pomocą burzy piaskowej. Kilku wojowników Sand Runnersów posiada cechy modułów, co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas bitwy. Ponadto, żeton sztabu jest dwustronny i jedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować.

Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie sztabu na stronę z atakiem w tylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.


Zawartość:
  • 54 żetony
  • instrukcja
  • woreczek strunowy


Specyfikacja:

  • Liczba graczy: 1-4 osoby
  • Wiek: od 13 lat
  • Czas gry: ok. 30 minut
  • Wydanie: polskie

Komentarze

Napisz swoją opinię

Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)

Napisz swoją opinię