- Gry na PC
-
Playstation
- Xbox
- Nintendo
- Gry Planszowe
-
Gadżety
- Atari
- Assassin's Creed
- Bluzy
- Cyberpunk 2077
- Czapki
- Dying Light 2
- Fallout
- DC Comics
- Disney
- DOOM Eternal
- Gears of War 4
- Harry Potter
- Koszulki
- Kubki
- Mafia III
- Marvel
- Minecraft
- Nintendo
- PAC-MAN
- Pokemon
- IT Pennywise
- PlayStation
- Przyjaciele
- Rick and Morty
- Space Invaders
- Spyro
- Star Wars
- Stojaki na telefon/pad
- Stranger Things
- Super Mario
- Tekken
- Torby
- Warhammer
- Wiedźmin
- World of Tanks
- Wycieraczki
- Xbox
- Inne
-
Dla Dzieci
- Figurki
- Gry na PC
-
Playstation
- Xbox
- Nintendo
- Gry Planszowe
-
Gadżety
- Atari
- Assassin's Creed
- Bluzy
- Cyberpunk 2077
- Czapki
- Dying Light 2
- Fallout
- DC Comics
- Disney
- DOOM Eternal
- Gears of War 4
- Harry Potter
- Koszulki
- Kubki
- Mafia III
- Marvel
- Minecraft
- Nintendo
- PAC-MAN
- Pokemon
- IT Pennywise
- PlayStation
- Przyjaciele
- Rick and Morty
- Space Invaders
- Spyro
- Star Wars
- Stojaki na telefon/pad
- Stranger Things
- Super Mario
- Tekken
- Torby
- Warhammer
- Wiedźmin
- World of Tanks
- Wycieraczki
- Xbox
- Inne
-
Dla Dzieci
- Figurki
Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa!
Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart.
Należy jak najszybicej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy:
- takiego, który wskazuje poza planszę;
- pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla);
- pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry).
Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa!
UWAGA! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! ;)
Zawartość pudełka:
- 32 karty krokodyli (16 panów i 16 pań)
- 4 karty hipopotamów
- 10 kart kryteriów
- instrukcja
Wiek: od 6 lat
Kroko-loko
Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa!
Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart.
Należy jak najszybicej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy:
- takiego, który wskazuje poza planszę;
- pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla);
- pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry).
Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa!
UWAGA! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! ;)
Zawartość pudełka:
- 32 karty krokodyli (16 panów i 16 pań)
- 4 karty hipopotamów
- 10 kart kryteriów
- instrukcja
Wiek: od 6 lat