![](/img/top_gr1.png)
Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
![](/img/top_gr2.png)
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
![](/img/top_gr3.png)
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
![](/img/top_gr4.png)
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
Plądrowanie, stare mapy, przerażające przerośnięte krakeny (one także lubią rum!), nowe porty i wyspiarze oferujący odprawienie mrocznych rytuałów, ale przedewszystkim przeładowane złotem i towarami statki nieprzyzwoicie bogatych kupców. To wszystko czeka na wyciągnięcie ręki - na Ciebie i Twoich kamratów.
7 mórz jest tak rozległym obszarem, że miejsca na łupieżcze wyprawy starczy dla każdego, ale nie przeszkadza wam to jednak lekko się podszczypywać - czasem statki kolegi po fachu wpadną w wir, którego nie było na mapach, czasem niespodziewany szkwał przewróci kilka z nich lub z niewiadomych przyczyn w ładowni skwaśnieje rum.
Ot drobne niewygody w wyścigu o miano najlepszego pirata, mogą jednak zadecydować o zwycięstwie. Pamiętajcie o tym i wypijcie moje zdrowie - mam nadzieję, że moje opowieści przyniosą wam korzyść!
- Rudobrody Flick, emerytowany kapitan statku "Huragan łez"
Piraci 7 Mórz to innowacyjna, szybka gra planszowa, w której każdy gracz zostaje kapitanem pirackiej floty, a jego zamiarem, jak to u Piratów bywa, będzie wzbogacenie się niskim kosztem i nakładem pracy wyrywając towar z ładowni kupieckich karawel.
Z początkiem każdego dnia przygody będziecie decydować ze wsparcia jakiej postaci zamierzacie skorzystać.
- Cieśla okrętowy - pozwala na zakup dodatkowych statków do floty,
- Gubernator - umożliwia zostanie korsarzem jednego z 4 państw i funduje nam nową flotę,
- Kapitan - umożliwia przeprowadzenie ataku na karawany kupieckie,
- Wyspiarka - wskazuje nam drogę do nowego portu,
- Szaman - przeprowadza magiczne rytuały rzucajac klątwy na innych graczy,
- Kupiec - skupuje od nas zrabowane towary,
- Kartograf - pozwala na dobranie nowych kart ze stosu.
Wybierając postać musimy się liczyć z tym, że przez pewien czas (nim zawiniemy na ląd) będzie ona niedostępna, co więcej musimy to zrobić na tyle sprytnie, aby żaden z innych graczy akurat danego dnia nie potrzebował jej wsparcia. Jej pomoc bowiem będzie efektywniejsza jeśli danego dnia przyjdzie do niej tylko jeden pirat.
![Karta promocyjna do gry Piraci 7 mórz Karta promocyjna do gry Piraci 7 mórz](https://hurt.rebel.pl/repository/images/rebel-gra-piraci-7-morz-karta-promocyjna.jpg)
Wiek: od 9 lat
Czas gry: ok. 60 minut
Waga: ok. 1.20 kg
Piraci 7 Mórz
![](https://grymel.pl/103188-large_default/piraci-7-morz.jpg)
Plądrowanie, stare mapy, przerażające przerośnięte krakeny (one także lubią rum!), nowe porty i wyspiarze oferujący odprawienie mrocznych rytuałów, ale przedewszystkim przeładowane złotem i towarami statki nieprzyzwoicie bogatych kupców. To wszystko czeka na wyciągnięcie ręki - na Ciebie i Twoich kamratów.
7 mórz jest tak rozległym obszarem, że miejsca na łupieżcze wyprawy starczy dla każdego, ale nie przeszkadza wam to jednak lekko się podszczypywać - czasem statki kolegi po fachu wpadną w wir, którego nie było na mapach, czasem niespodziewany szkwał przewróci kilka z nich lub z niewiadomych przyczyn w ładowni skwaśnieje rum.
Ot drobne niewygody w wyścigu o miano najlepszego pirata, mogą jednak zadecydować o zwycięstwie. Pamiętajcie o tym i wypijcie moje zdrowie - mam nadzieję, że moje opowieści przyniosą wam korzyść!
- Rudobrody Flick, emerytowany kapitan statku "Huragan łez"
Piraci 7 Mórz to innowacyjna, szybka gra planszowa, w której każdy gracz zostaje kapitanem pirackiej floty, a jego zamiarem, jak to u Piratów bywa, będzie wzbogacenie się niskim kosztem i nakładem pracy wyrywając towar z ładowni kupieckich karawel.
Z początkiem każdego dnia przygody będziecie decydować ze wsparcia jakiej postaci zamierzacie skorzystać.
- Cieśla okrętowy - pozwala na zakup dodatkowych statków do floty,
- Gubernator - umożliwia zostanie korsarzem jednego z 4 państw i funduje nam nową flotę,
- Kapitan - umożliwia przeprowadzenie ataku na karawany kupieckie,
- Wyspiarka - wskazuje nam drogę do nowego portu,
- Szaman - przeprowadza magiczne rytuały rzucajac klątwy na innych graczy,
- Kupiec - skupuje od nas zrabowane towary,
- Kartograf - pozwala na dobranie nowych kart ze stosu.
Wybierając postać musimy się liczyć z tym, że przez pewien czas (nim zawiniemy na ląd) będzie ona niedostępna, co więcej musimy to zrobić na tyle sprytnie, aby żaden z innych graczy akurat danego dnia nie potrzebował jej wsparcia. Jej pomoc bowiem będzie efektywniejsza jeśli danego dnia przyjdzie do niej tylko jeden pirat.
![Karta promocyjna do gry Piraci 7 mórz Karta promocyjna do gry Piraci 7 mórz](https://hurt.rebel.pl/repository/images/rebel-gra-piraci-7-morz-karta-promocyjna.jpg)
Wiek: od 9 lat
Czas gry: ok. 60 minut
Waga: ok. 1.20 kg