Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
Wyruszcie poza granice bezpiecznej doliny Everdell i zapuśćcie się w tajemnicze i niezbadane rejony, w których czeka na Was przygoda, jakiej jeszcze nie przeżyliście! Ruiny pradawnych budowli, nieznane stworzenia, nowe lądy… Zbierzcie zapasy i odwagę i ruszajcie w niezwykłą podróż przez Góry Strzeliste!
Na początku gry otrzymacie króliczego podróżnika, który będzie przemierzał szlak na planszy gór. To odważne stworzenie będzie zbierało dla Was fragmenty mapy, dzięki której zaplanujecie końcową wyprawę, i odkrywało nowe, nieznane lądy. Ze zmieniającymi się porami roku będziecie musieli stawić czoło wymagającym warunkom pogodowym, co nie pozostanie bez wpływu na Waszą strategię. Sprytnie korzystajcie ze zdolności nowych kart, aby historia, którą napiszecie, i wyprawa, na którą wyruszycie, zostały zapamiętane w Everdell po wsze czasy!
Dodatek Zimowy szczyt wprowadza między innymi:
- Karty pogody, zawierające ograniczenia, które będzie trzeba przezwyciężyć, by móc pójść dalej.
- Karty odkryć pełne nieznanych do tej pory zwierząt, lokacji, strategii i umiejętności.
- Wielkie zwierzęta, które nie tylko będą oddanymi pracownikami o nowych, ciekawych umiejętnościach, ale również będą mogły posłużyć za środek transportu, jeśli zajdzie taka potrzeba.
To dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością. To również gra bardzo wielu możliwości, która zmienia się z każdą partią: na raz wykorzystujemy tylko niewielką część komponentów, a zmienne układy na planszy gwarantują stopniowe odkrywanie różnorodnych strategii.
- 33 karty odkryć
- 12 kart pogody
- 5 dużych stworzeń
- 6 kafelków mapy Everdell
- 24 kafelki mapy okolicy
- 6 lisów
- żabi ambasador
- 15 króliczych podróżników
- 12 żetonów "3 punkty"
- 6 siodeł
- plansza gór
- ZAWARTOŚĆ KOLEKCJONERSKA (9 kart odkryć, 3 duże stworzenia, 4 siodła, 18 nowych robotników, 3 żabich ambasadorów)
Everdell: Zimowy Szczyt (edycja kolekcjonerska)
Wyruszcie poza granice bezpiecznej doliny Everdell i zapuśćcie się w tajemnicze i niezbadane rejony, w których czeka na Was przygoda, jakiej jeszcze nie przeżyliście! Ruiny pradawnych budowli, nieznane stworzenia, nowe lądy… Zbierzcie zapasy i odwagę i ruszajcie w niezwykłą podróż przez Góry Strzeliste!
Na początku gry otrzymacie króliczego podróżnika, który będzie przemierzał szlak na planszy gór. To odważne stworzenie będzie zbierało dla Was fragmenty mapy, dzięki której zaplanujecie końcową wyprawę, i odkrywało nowe, nieznane lądy. Ze zmieniającymi się porami roku będziecie musieli stawić czoło wymagającym warunkom pogodowym, co nie pozostanie bez wpływu na Waszą strategię. Sprytnie korzystajcie ze zdolności nowych kart, aby historia, którą napiszecie, i wyprawa, na którą wyruszycie, zostały zapamiętane w Everdell po wsze czasy!
Dodatek Zimowy szczyt wprowadza między innymi:
- Karty pogody, zawierające ograniczenia, które będzie trzeba przezwyciężyć, by móc pójść dalej.
- Karty odkryć pełne nieznanych do tej pory zwierząt, lokacji, strategii i umiejętności.
- Wielkie zwierzęta, które nie tylko będą oddanymi pracownikami o nowych, ciekawych umiejętnościach, ale również będą mogły posłużyć za środek transportu, jeśli zajdzie taka potrzeba.
To dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością. To również gra bardzo wielu możliwości, która zmienia się z każdą partią: na raz wykorzystujemy tylko niewielką część komponentów, a zmienne układy na planszy gwarantują stopniowe odkrywanie różnorodnych strategii.
- 33 karty odkryć
- 12 kart pogody
- 5 dużych stworzeń
- 6 kafelków mapy Everdell
- 24 kafelki mapy okolicy
- 6 lisów
- żabi ambasador
- 15 króliczych podróżników
- 12 żetonów "3 punkty"
- 6 siodeł
- plansza gór
- ZAWARTOŚĆ KOLEKCJONERSKA (9 kart odkryć, 3 duże stworzenia, 4 siodła, 18 nowych robotników, 3 żabich ambasadorów)