Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
XV wiek, dolina Loary. Wpływowi książęta walczą o dominację, rozszerzając swoje włości o kolejne, przyległe tereny. Zakładają osady, rozwijają szlaki handlowe, a także eksploatują okoliczne złoża srebra – wszystko po to, by prześcignąć pozostałych.
Podczas rozgrywki uczestnicy wcielają się w możnych poszerzających swoje posiadłości. Każdy z graczy dysponuje własną planszą terenów, które może stopniowo zajmować, dzięki umiejętnemu wykorzystaniu dostępnych możliwości. Wyniki rzutów kośćmi będą wskazywały nam możliwe opcje, jednak to do nas należy decyzja, które z nich ostatecznie wybierzemy.
Na czym to polega?W swojej turze gracz rzuca dwiema kośćmi. Następnie każdą z nich przyporządkowuje do jednej z czterech wybranych akcji:
- Pozyskanie płytki terenu z pola odpowiadającego wartości wybranej kości.
- Umieszczenie płytki terenu na obszarze odpowiadającym wartości wybranej kości.
- Dostarczenie towarów o numerze odpowiadającym wartości wybranej kości.
- Pozyskanie robotników, którzy pozwalają zmienić wynik na kościach.
W ten sposób niezależnie od tego, jakie wyniki na kościach uzyskamy, zawsze możemy zrobić coś, co przyniesie nam punkty. Kluczem do zwycięstwa jest podejmowanie dobrych decyzji i łączenie efektów umieszczanych na planszy obszarów.
Co wyróżnia edycję specjalną?Zamki Burgundii: BIG BOX to nie tylko odświeżony design. W specjalnie przygotowanym pudełku, oprócz gry podstawowej, znajdziemy zestaw rozszerzeń, które dodatkowo urozmaicą naszą rozgrywkę:
- 4 dodatkowe żetony włości (Most, Robotnicy, Żuraw oraz Gęsi), które mieszamy z żetonami włości w stosach w odpowiednich kolorach.
- Posterunki graniczne, czyli nowe plansze graczy wyposażone w elementy, które należy ze sobą łączyć żetonami włości.
- Białe zamki, które mieszamy z żetonami włości. Pozwalają na wykonywanie dodatkowych akcji.
- Karczmy, które kupujemy tak, jak żetony z czarnego magazynu i które służą do zapełniania regionów bez dodatkowych efektów.
- Szlaki handlowe, które modyfikują system sprzedaży towarów.
- Gra drużynowa, umożliwiająca rozgrywkę dwóm dwuosobowym zespołom.
- Wariant solo.
- Tarcze, czyli bardzo cenne elementy, które dodajemy do żetonów zamków na naszej planszy, modyfikujące zasady punktowania, pojemność magazynów, liczbę akcji itp.
- Komponenty z gry podstawowej:
- 164 sześciokątne żetony włości,
- 42 kwadratowe żetony towarów (po 7 w każdym z 6 kolorów),
- 24 srebrne monety,
- 26 kwadratowych żetonów robotników,
- 12 żetonów bonusowych (po 1 małym i 1 dużym w każdym z 6 kolorów),
- 4 żetony 100/200 punktów (po 1 w każdym z 4 kolorów graczy),
- 8 znaczników graczy (po 2 w każdym z 4 kolorów graczy),
- 9 kości (po 2 w każdym z 4 kolorów graczy oraz 1 biała),
- 1 plansza (dwustronna),
- 16 plansz graczy (po 4 z numerami 1 i 2 oraz po 1 z numerami od 3 do 10),
- 4 dwustronne planszetki pomocy.
- --- Komponenty z dodatków:
- 4 dodatkowe żetony włości,
- 6 dodatkowych plansz graczy (od 11a do 11f): Posterunki graniczne,
- 9 dodatkowych żetonów włości: Białe zamki,
- 5 dodatkowych żetonów włości: Karczmy,
- 12 dodatkowych kafli: Szlaki handlowe,
- 8 dodatkowych plansz graczy (po 2 sztuki 12a1 i 12a2 oraz 12b1 i 12b2): Gra drużynowa,
- 2 dodatkowe plansze graczy (13a i 13b): Wariant solo,
- 18 żetonów tarcz: Tarcze.
Wiek: od 12 lat
Czas gry: 60-100 minut
Zamki Burgundii Big Box
XV wiek, dolina Loary. Wpływowi książęta walczą o dominację, rozszerzając swoje włości o kolejne, przyległe tereny. Zakładają osady, rozwijają szlaki handlowe, a także eksploatują okoliczne złoża srebra – wszystko po to, by prześcignąć pozostałych.
Podczas rozgrywki uczestnicy wcielają się w możnych poszerzających swoje posiadłości. Każdy z graczy dysponuje własną planszą terenów, które może stopniowo zajmować, dzięki umiejętnemu wykorzystaniu dostępnych możliwości. Wyniki rzutów kośćmi będą wskazywały nam możliwe opcje, jednak to do nas należy decyzja, które z nich ostatecznie wybierzemy.
Na czym to polega?W swojej turze gracz rzuca dwiema kośćmi. Następnie każdą z nich przyporządkowuje do jednej z czterech wybranych akcji:
- Pozyskanie płytki terenu z pola odpowiadającego wartości wybranej kości.
- Umieszczenie płytki terenu na obszarze odpowiadającym wartości wybranej kości.
- Dostarczenie towarów o numerze odpowiadającym wartości wybranej kości.
- Pozyskanie robotników, którzy pozwalają zmienić wynik na kościach.
W ten sposób niezależnie od tego, jakie wyniki na kościach uzyskamy, zawsze możemy zrobić coś, co przyniesie nam punkty. Kluczem do zwycięstwa jest podejmowanie dobrych decyzji i łączenie efektów umieszczanych na planszy obszarów.
Co wyróżnia edycję specjalną?Zamki Burgundii: BIG BOX to nie tylko odświeżony design. W specjalnie przygotowanym pudełku, oprócz gry podstawowej, znajdziemy zestaw rozszerzeń, które dodatkowo urozmaicą naszą rozgrywkę:
- 4 dodatkowe żetony włości (Most, Robotnicy, Żuraw oraz Gęsi), które mieszamy z żetonami włości w stosach w odpowiednich kolorach.
- Posterunki graniczne, czyli nowe plansze graczy wyposażone w elementy, które należy ze sobą łączyć żetonami włości.
- Białe zamki, które mieszamy z żetonami włości. Pozwalają na wykonywanie dodatkowych akcji.
- Karczmy, które kupujemy tak, jak żetony z czarnego magazynu i które służą do zapełniania regionów bez dodatkowych efektów.
- Szlaki handlowe, które modyfikują system sprzedaży towarów.
- Gra drużynowa, umożliwiająca rozgrywkę dwóm dwuosobowym zespołom.
- Wariant solo.
- Tarcze, czyli bardzo cenne elementy, które dodajemy do żetonów zamków na naszej planszy, modyfikujące zasady punktowania, pojemność magazynów, liczbę akcji itp.
- Komponenty z gry podstawowej:
- 164 sześciokątne żetony włości,
- 42 kwadratowe żetony towarów (po 7 w każdym z 6 kolorów),
- 24 srebrne monety,
- 26 kwadratowych żetonów robotników,
- 12 żetonów bonusowych (po 1 małym i 1 dużym w każdym z 6 kolorów),
- 4 żetony 100/200 punktów (po 1 w każdym z 4 kolorów graczy),
- 8 znaczników graczy (po 2 w każdym z 4 kolorów graczy),
- 9 kości (po 2 w każdym z 4 kolorów graczy oraz 1 biała),
- 1 plansza (dwustronna),
- 16 plansz graczy (po 4 z numerami 1 i 2 oraz po 1 z numerami od 3 do 10),
- 4 dwustronne planszetki pomocy.
- --- Komponenty z dodatków:
- 4 dodatkowe żetony włości,
- 6 dodatkowych plansz graczy (od 11a do 11f): Posterunki graniczne,
- 9 dodatkowych żetonów włości: Białe zamki,
- 5 dodatkowych żetonów włości: Karczmy,
- 12 dodatkowych kafli: Szlaki handlowe,
- 8 dodatkowych plansz graczy (po 2 sztuki 12a1 i 12a2 oraz 12b1 i 12b2): Gra drużynowa,
- 2 dodatkowe plansze graczy (13a i 13b): Wariant solo,
- 18 żetonów tarcz: Tarcze.
Wiek: od 12 lat
Czas gry: 60-100 minut