Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
30 kwietnia 1803 roku Stany Zjednoczone Ameryki zakupiły od Napoleona Bonaparte Luizjanę za kwotę 15 milionów dolarów. Thomas Jefferson wysłał wówczas dwóch dzielnych podróżników: Meriwethera Lewisa i Williama Clarka, aby zbadali ten ogromny nieznany teren. Ekspedycja Lewisa i Clarka (trwająca od 1804 do 1806 roku) była pierwszą wyprawą w zachodnie tereny obecnego państwa.
A gdyby takich wypraw było więcej? A Ty byłbyś uczestnikiem jednej z nich?
Lewis & Clark: The Expedition to odświeżona edycja popularnej gry ekonomicznej, która stanowi wyścig, napędzany umiejętnym zarządzaniem zasobami. Podczas zabawy uczestnicy muszą mądrze rozporządzać swoim ekwipunkiem, pozyskiwanymi surowcami, a także członkami wyprawy. Dobre dowództwo to klucz do zdobycia Zachodu!
Na czym to polega?W trakcie gry będziemy działać na dwa sposoby: przeprowadzając akcje przez wysyłanie do wioski towarzyszących nam Indian oraz za pomocą posiadanych na ręce kart postaci. Wśród nich znajdziemy doświadczonych traperów, myśliwych, rewolwerowców, żołnierzy, handlarzy futrem, tłumaczy i podróżników. Każdy z nich posiada unikalne umiejętności, które wspierają graczy podczas wyprawy.
Poprzez pozyskiwanie i przetwarzanie dostępnych surowców, uczestnicy będą rozwijali swoją ekspedycję, starając się płynnie podążać szlakami rzecznymi i górskimi przełęczami. Kluczem do zwycięstwa jest mądre zarządzanie ekwipunkiem, który, w miarę rozszerzania, będzie stanowił dla nas dodatkowe obciążenie. Gdy zbierzemy zbyt dużo futer, drewna i żywności nasze kanoe albo objuczone konie znacznie zwolnią i nie będziemy pokonywać tak dużych dystansów. Z drugiej strony ekwipunek jest niezbędny, jeśli chcemy kontynuować podróż.
Zwycięży ten, kogo wyprawa jako pierwsza dotrze aż do Fortu Clatsop, a historia zapamięta go jako najwybitniejszego badacza dzikiego Zachodu!
Jakie zmiany wprowadza nowa edycja?- Żetony obozu, które pozwalały nam na reorganizację naszej ekspedycji, zostały zastąpione żetonami czasu, które będą stanowiły hamulce w naszym podróżowaniu. Będą one związane z liczbą uczestników naszej ekspedycji oraz zgromadzonych zasobów.
- Z gry usunięto karty, których efekty pasywne dostarczały trudności interpretacyjnych. Zastąpiono je efektami prostszymi lub odnoszącymi się do żetonów czasu.
- 1 plansza główna
- 5 plansz Ekspedycji
- 10 dwustronnych płytek Łodzi
- 84 karty Postaci
- 5 figurek Zwiadowców w kolorach graczy
- 24 żetony Czasu
- 100 sztuk drewnianych Zasobów
- 8 znaczników zwielokrotnienia Zasobów
- 18 figurek Indian
- 10 żetonów Zmiany Szlaku
- 8 żetonów Zasobów (do wariantu solo)
- Liczba graczy: 1-5 os.
- Wiek: 14+
- Czas gry: 30-150 minut
- Język wydania: polski
Lewis & Clark: The Expedition (edycja polska)
30 kwietnia 1803 roku Stany Zjednoczone Ameryki zakupiły od Napoleona Bonaparte Luizjanę za kwotę 15 milionów dolarów. Thomas Jefferson wysłał wówczas dwóch dzielnych podróżników: Meriwethera Lewisa i Williama Clarka, aby zbadali ten ogromny nieznany teren. Ekspedycja Lewisa i Clarka (trwająca od 1804 do 1806 roku) była pierwszą wyprawą w zachodnie tereny obecnego państwa.
A gdyby takich wypraw było więcej? A Ty byłbyś uczestnikiem jednej z nich?
Lewis & Clark: The Expedition to odświeżona edycja popularnej gry ekonomicznej, która stanowi wyścig, napędzany umiejętnym zarządzaniem zasobami. Podczas zabawy uczestnicy muszą mądrze rozporządzać swoim ekwipunkiem, pozyskiwanymi surowcami, a także członkami wyprawy. Dobre dowództwo to klucz do zdobycia Zachodu!
Na czym to polega?W trakcie gry będziemy działać na dwa sposoby: przeprowadzając akcje przez wysyłanie do wioski towarzyszących nam Indian oraz za pomocą posiadanych na ręce kart postaci. Wśród nich znajdziemy doświadczonych traperów, myśliwych, rewolwerowców, żołnierzy, handlarzy futrem, tłumaczy i podróżników. Każdy z nich posiada unikalne umiejętności, które wspierają graczy podczas wyprawy.
Poprzez pozyskiwanie i przetwarzanie dostępnych surowców, uczestnicy będą rozwijali swoją ekspedycję, starając się płynnie podążać szlakami rzecznymi i górskimi przełęczami. Kluczem do zwycięstwa jest mądre zarządzanie ekwipunkiem, który, w miarę rozszerzania, będzie stanowił dla nas dodatkowe obciążenie. Gdy zbierzemy zbyt dużo futer, drewna i żywności nasze kanoe albo objuczone konie znacznie zwolnią i nie będziemy pokonywać tak dużych dystansów. Z drugiej strony ekwipunek jest niezbędny, jeśli chcemy kontynuować podróż.
Zwycięży ten, kogo wyprawa jako pierwsza dotrze aż do Fortu Clatsop, a historia zapamięta go jako najwybitniejszego badacza dzikiego Zachodu!
Jakie zmiany wprowadza nowa edycja?- Żetony obozu, które pozwalały nam na reorganizację naszej ekspedycji, zostały zastąpione żetonami czasu, które będą stanowiły hamulce w naszym podróżowaniu. Będą one związane z liczbą uczestników naszej ekspedycji oraz zgromadzonych zasobów.
- Z gry usunięto karty, których efekty pasywne dostarczały trudności interpretacyjnych. Zastąpiono je efektami prostszymi lub odnoszącymi się do żetonów czasu.
- 1 plansza główna
- 5 plansz Ekspedycji
- 10 dwustronnych płytek Łodzi
- 84 karty Postaci
- 5 figurek Zwiadowców w kolorach graczy
- 24 żetony Czasu
- 100 sztuk drewnianych Zasobów
- 8 znaczników zwielokrotnienia Zasobów
- 18 figurek Indian
- 10 żetonów Zmiany Szlaku
- 8 żetonów Zasobów (do wariantu solo)
- Liczba graczy: 1-5 os.
- Wiek: 14+
- Czas gry: 30-150 minut
- Język wydania: polski