Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
Bujny rozkwit Sułtanatu Naqali przyciągnął wielu zainteresowanych - co najmniej tylu, ile ziarenek piasku liczy pustynia. Będziesz więc musiał nauczyć się kilku nowych sztuczek, aby utrzymać się na szczycie… Zwłaszcza że sułtan założył 5 cudownych miast, nad którymi każdy chciałby przejąć kontrolę. Powiadają również, że sułtan ma w zwyczaju pojawiać się na posiedzeniach w tych miastach i wyznaczać ogromne nagrody śmiałkom gotowym spełnić jego zachcianki. Czy sprostasz temu wyzwaniu?
Rozszerzenie Kaprysy sułtana pozwala 5 graczom rywalizować o kontrolę nad 5 cudownymi miastami i spełniać życzenia sułtana.
Co wprowadza dodatek?- Możliwość zaproszenia do stołu 5. gracza. W tym celu będziemy wykorzystywać nowy tor licytacji i tor kolejności oraz dodatkowe płytki - mogą pochodzić z rozszerzenia Kaprysy Sułtana lub Rzemieślnicy Naqali (szczegółowe zasady łączenia dodatków są podane w instrukcji).
- Płytki wielkiego jeziora, które będzie pomnażało punkty za przyległe do niego palmy.
- 5 płytek cudownych miast. Przejęcie kontroli nad nimi (i uniemożliwienie tego pozostałym!) będzie stanowiło ważny cel dla wszystkich uczestników. Jeśli któremuś z graczy uda się przejąć wszystkie 5 miast, otrzyma aż 125 punktów!
- Karty kaprysów Sułtana, które otrzymujemy, gdy zakończymy swój ruch w którymś z cudownych miast. Jeśli spełnimy warunki, które postawił przed nami władca, zostaniemy obsypani złotem!
- 2 nowe karty dżinów ze specjalnymi umiejętnościami.
To strategiczna gra z modularną planszą, w której wcielamy się w obcokrajowców przybywających do legendarnego państwa-miasta Naqali. Manipulując tytułowymi klanami, a także biorąc na służbę prastare dżiny, będziemy próbowali zdobyć wpływy w mieście. Zwycięży osoba, która zdobędzie najwiecej punktów z dóbr zgromadzonych podczas gry, zebranych płytek oraz pozyskanych sojuszników.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Pięć Klanów.
- 6 płytek
- 15 drewnianych figurek członków klanów
- 8 wielbłądów, namiot, znacznik gracza
- 22 karty kaprysów sułtana
- 2 karty dżinów
- tor licytacji i tor kolejności
- notes z arkuszami punktacji
- instrukcja
- arkusz pomocy
- 42 złote monety o wartości „5”
- Liczba graczy: 2 - 5 osób
- Minimalny wiek: od 13 lat
- Czas gry: ok. 40 - 90 minut
- Wydanie: polskie
Pięć Klanów: Kaprysy Sułtana
Bujny rozkwit Sułtanatu Naqali przyciągnął wielu zainteresowanych - co najmniej tylu, ile ziarenek piasku liczy pustynia. Będziesz więc musiał nauczyć się kilku nowych sztuczek, aby utrzymać się na szczycie… Zwłaszcza że sułtan założył 5 cudownych miast, nad którymi każdy chciałby przejąć kontrolę. Powiadają również, że sułtan ma w zwyczaju pojawiać się na posiedzeniach w tych miastach i wyznaczać ogromne nagrody śmiałkom gotowym spełnić jego zachcianki. Czy sprostasz temu wyzwaniu?
Rozszerzenie Kaprysy sułtana pozwala 5 graczom rywalizować o kontrolę nad 5 cudownymi miastami i spełniać życzenia sułtana.
Co wprowadza dodatek?- Możliwość zaproszenia do stołu 5. gracza. W tym celu będziemy wykorzystywać nowy tor licytacji i tor kolejności oraz dodatkowe płytki - mogą pochodzić z rozszerzenia Kaprysy Sułtana lub Rzemieślnicy Naqali (szczegółowe zasady łączenia dodatków są podane w instrukcji).
- Płytki wielkiego jeziora, które będzie pomnażało punkty za przyległe do niego palmy.
- 5 płytek cudownych miast. Przejęcie kontroli nad nimi (i uniemożliwienie tego pozostałym!) będzie stanowiło ważny cel dla wszystkich uczestników. Jeśli któremuś z graczy uda się przejąć wszystkie 5 miast, otrzyma aż 125 punktów!
- Karty kaprysów Sułtana, które otrzymujemy, gdy zakończymy swój ruch w którymś z cudownych miast. Jeśli spełnimy warunki, które postawił przed nami władca, zostaniemy obsypani złotem!
- 2 nowe karty dżinów ze specjalnymi umiejętnościami.
To strategiczna gra z modularną planszą, w której wcielamy się w obcokrajowców przybywających do legendarnego państwa-miasta Naqali. Manipulując tytułowymi klanami, a także biorąc na służbę prastare dżiny, będziemy próbowali zdobyć wpływy w mieście. Zwycięży osoba, która zdobędzie najwiecej punktów z dóbr zgromadzonych podczas gry, zebranych płytek oraz pozyskanych sojuszników.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Pięć Klanów.
- 6 płytek
- 15 drewnianych figurek członków klanów
- 8 wielbłądów, namiot, znacznik gracza
- 22 karty kaprysów sułtana
- 2 karty dżinów
- tor licytacji i tor kolejności
- notes z arkuszami punktacji
- instrukcja
- arkusz pomocy
- 42 złote monety o wartości „5”
- Liczba graczy: 2 - 5 osób
- Minimalny wiek: od 13 lat
- Czas gry: ok. 40 - 90 minut
- Wydanie: polskie