Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
Powiadają, że w samym sercu gór Sułtanatu Naqali żyje klan, który bardzo rzadko odwiedza bazary i targowiska miasta. To rzemieślnicy. Dzień i noc wytwarzają kosztowności inkrustowane rzadkimi klejnotami. Niektórzy podróżnicy utrzymują nawet, że przedstawiciele tego skrytego klanu potrafią stworzyć unikalne, osnute tajemnicą magiczne przedmioty.
Rozszerzenie Rzemieślnicy Naqali wprowadza do gry nowy klan. Wykorzystaj jego talenty i przedmioty, aby pokonać przeciwników i objąć władzę w Sułtanacie!
Co wprowadza dodatek?- Klan fioletowych rzemieślników, którzy dołączają do puli podstawowej. Dzięki nim gracze mogą zdobywać specjalne przedmioty: te drogocenne przynoszą punkty na koniec gry, natomiast te magiczne zapewniają specjalne efekty w tracie rozgrywki.
- 6 nowych płytek, które będziemy umieszczali w centralnej części Naqali, w tym takie, które będą utrudniały poruszanie się po planszy.
- 4 karty dżinów (2 nowe i 2 poprawione) z nowymi działaniami.
- Namioty, które działają podobnie jak wielbłądy, z tą różnicą, że zapewniają dodatkowe punktu zwycięstwa za sąsiedztwo czerwonych płytek.
To strategiczna gra z modularną planszą, w której wcielamy się w obcokrajowców przybywających do legendarnego państwa-miasta Naqali. Manipulując tytułowymi klanami, a także biorąc na służbę prastare dżiny, będziemy próbowali zdobyć wpływy w mieście. Zwycięży osoba, która zdobędzie najwiecej punktów z dóbr zgromadzonych podczas gry, zebranych płytek oraz pozyskanych sojuszników.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Pięć Klanów.
- 6 płytek (3 warsztaty, 2 specjalistyczne targowiska i 1 przepaść)
- 15 drewnianych figurek
- 4 namioty
- 18 znaczników przedmiotów
- 6 pasm górskich
- 4 karty dżinów (2 nowe i 2 poprawione)
- notes z arkuszami punktacji
- 4 arkusze pomocy
- instrukcja
- Liczba graczy: 2 - 4 osoby
- Minimalny wiek: od 13 lat
- Czas gry: ok. 40 - 80 minut
- Wydanie: polskie
Pięć Klanów: Rzemieślnicy Naqali
Powiadają, że w samym sercu gór Sułtanatu Naqali żyje klan, który bardzo rzadko odwiedza bazary i targowiska miasta. To rzemieślnicy. Dzień i noc wytwarzają kosztowności inkrustowane rzadkimi klejnotami. Niektórzy podróżnicy utrzymują nawet, że przedstawiciele tego skrytego klanu potrafią stworzyć unikalne, osnute tajemnicą magiczne przedmioty.
Rozszerzenie Rzemieślnicy Naqali wprowadza do gry nowy klan. Wykorzystaj jego talenty i przedmioty, aby pokonać przeciwników i objąć władzę w Sułtanacie!
Co wprowadza dodatek?- Klan fioletowych rzemieślników, którzy dołączają do puli podstawowej. Dzięki nim gracze mogą zdobywać specjalne przedmioty: te drogocenne przynoszą punkty na koniec gry, natomiast te magiczne zapewniają specjalne efekty w tracie rozgrywki.
- 6 nowych płytek, które będziemy umieszczali w centralnej części Naqali, w tym takie, które będą utrudniały poruszanie się po planszy.
- 4 karty dżinów (2 nowe i 2 poprawione) z nowymi działaniami.
- Namioty, które działają podobnie jak wielbłądy, z tą różnicą, że zapewniają dodatkowe punktu zwycięstwa za sąsiedztwo czerwonych płytek.
To strategiczna gra z modularną planszą, w której wcielamy się w obcokrajowców przybywających do legendarnego państwa-miasta Naqali. Manipulując tytułowymi klanami, a także biorąc na służbę prastare dżiny, będziemy próbowali zdobyć wpływy w mieście. Zwycięży osoba, która zdobędzie najwiecej punktów z dóbr zgromadzonych podczas gry, zebranych płytek oraz pozyskanych sojuszników.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Pięć Klanów.
- 6 płytek (3 warsztaty, 2 specjalistyczne targowiska i 1 przepaść)
- 15 drewnianych figurek
- 4 namioty
- 18 znaczników przedmiotów
- 6 pasm górskich
- 4 karty dżinów (2 nowe i 2 poprawione)
- notes z arkuszami punktacji
- 4 arkusze pomocy
- instrukcja
- Liczba graczy: 2 - 4 osoby
- Minimalny wiek: od 13 lat
- Czas gry: ok. 40 - 80 minut
- Wydanie: polskie