Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
Gdy lojalne wojska króla Tarona z Nalos uporały się z inwazją Dragula, jego pojmanych sługusów wtrącono do więzienia Kulbak, skąd ucieczka jest praktycznie niemożliwa dzięki magicznie wzmocnionym murom i bezdusznym konstruktom-strażnikom. Raz do roku, podczas osobistej wizyty, król okazuje łaskę najtwardszej bandzie więźniów, która dostaje następnie szansę na wywalczenie wolności na arenie w królewskim koloseum.
Grasz właśnie taką bandą, której członkowie - gnolle, koboldy, postrachy, gobliny, czy insektoidy - zostali pojmani na polu bitwy i wtrąceni do więzienia Kulbak. Ale już za sześć krótkich tygodni król Taron przybędzie z wizytą i może to właśnie Wy dostaniecie szansę, by wywalczyć sobie wolność? Tylko czy uda się Wam do tego czasu zbudować odpowiednią reputację i zasłużyć na opinię najpotężniejszej bandy za kratami?
Jeżeli chcesz sobie poradzić w Lockup, musisz okazać się niezłym cwaniakiem przy rozstawianiu członków swojej bandy w poszczególnych lokacjach więzienia. Wyślij mięśniaka tam, gdzie będzie trzeba się trochę porozpychać, a tajniaka tam, gdzie wolisz nie wzbudzać podejrzeń strażników. W każdej rundzie rozgrywki ten z graczy, który wyśle najsilniejszą załogę ze swojej bandy do danej lokacji zgarnia dostępną w niej nagrodę: szansę na zdobycie surowców, fantów z przemytu lub rekrutację przydatnych dla sprawy zbirów. Tylko staraj się nie wzbudzać zbyt wielu podejrzeń strażników, bo zrobią nalot na cele i wszystko stracisz!
Po sześciu rundach rozgrywki, ktokolwiek zdobył najwięcej gwiazdek reputacji, wygrywa grę!
- 1 plansza gry
- 30 żetonów bandziorów
- 5 cel więziennych
- 5 plansz bandy
- 5 znaczników reputacji
- 65 kostek surowców
- 22 kostki siły
- 12 kostek podejrzeń
- 34 karty fantów
- 33 karty zbirów
- 28 kart ksiąg
- 18 kart celów
- 18 kart cech
- 5 kart pomocy
- 1 znacznik rundy
- 1 znacznik pierwszego gracza
- 1 plansza strażników
- 22 karty strażników
- 8 kart lokacji
- Wydanie: polskie
- Liczba graczy: 1 - 5 osób
- Minimalny wiek: od 10 lat
- Czas gry: ok. 45 - 90 minut
Lockup: Opowieść ze świata Roll Player
Gdy lojalne wojska króla Tarona z Nalos uporały się z inwazją Dragula, jego pojmanych sługusów wtrącono do więzienia Kulbak, skąd ucieczka jest praktycznie niemożliwa dzięki magicznie wzmocnionym murom i bezdusznym konstruktom-strażnikom. Raz do roku, podczas osobistej wizyty, król okazuje łaskę najtwardszej bandzie więźniów, która dostaje następnie szansę na wywalczenie wolności na arenie w królewskim koloseum.
Grasz właśnie taką bandą, której członkowie - gnolle, koboldy, postrachy, gobliny, czy insektoidy - zostali pojmani na polu bitwy i wtrąceni do więzienia Kulbak. Ale już za sześć krótkich tygodni król Taron przybędzie z wizytą i może to właśnie Wy dostaniecie szansę, by wywalczyć sobie wolność? Tylko czy uda się Wam do tego czasu zbudować odpowiednią reputację i zasłużyć na opinię najpotężniejszej bandy za kratami?
Jeżeli chcesz sobie poradzić w Lockup, musisz okazać się niezłym cwaniakiem przy rozstawianiu członków swojej bandy w poszczególnych lokacjach więzienia. Wyślij mięśniaka tam, gdzie będzie trzeba się trochę porozpychać, a tajniaka tam, gdzie wolisz nie wzbudzać podejrzeń strażników. W każdej rundzie rozgrywki ten z graczy, który wyśle najsilniejszą załogę ze swojej bandy do danej lokacji zgarnia dostępną w niej nagrodę: szansę na zdobycie surowców, fantów z przemytu lub rekrutację przydatnych dla sprawy zbirów. Tylko staraj się nie wzbudzać zbyt wielu podejrzeń strażników, bo zrobią nalot na cele i wszystko stracisz!
Po sześciu rundach rozgrywki, ktokolwiek zdobył najwięcej gwiazdek reputacji, wygrywa grę!
- 1 plansza gry
- 30 żetonów bandziorów
- 5 cel więziennych
- 5 plansz bandy
- 5 znaczników reputacji
- 65 kostek surowców
- 22 kostki siły
- 12 kostek podejrzeń
- 34 karty fantów
- 33 karty zbirów
- 28 kart ksiąg
- 18 kart celów
- 18 kart cech
- 5 kart pomocy
- 1 znacznik rundy
- 1 znacznik pierwszego gracza
- 1 plansza strażników
- 22 karty strażników
- 8 kart lokacji
- Wydanie: polskie
- Liczba graczy: 1 - 5 osób
- Minimalny wiek: od 10 lat
- Czas gry: ok. 45 - 90 minut