Darmowa wysyłka

Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!

14 dni na zwrot

Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!

Kupuj taniej!

Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.

Skup gier

Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!

Nastał "Czas Wstąpienia"!

A wraz z nim drugi zestaw talii KeyForge! Seria "Czas Wstąpienia" wprowadza do gry 204 nowe karty, zwiększając pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia! Żadne dwie bitwy nigdy nie będą takie same!

 Czym jest unikalna gra karciana?

Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.

Jak to działa?

Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

W Tyglu znajdziesz nieskończone (ale dobrze chronione) bogactwa! 

Pakiet startowy KeyForge to idealny sposób na rozpoczęcie swojej przygody ze światem Tygla. Znajdziemy w nim dwie unikalne, pełnoprawne talie Archontów, które pozwolą Tobie i Twojemu przeciwnikowi na poznanie zasad gry.


Zawartość pudełka:
  • 2 unikalne talie Archontów
  • 6 żetonów kluczy
  • 26 żetonów Æmber
  • 24 żetony obrażeń
  • 44 żetony siły i ogłuszenia
  • 2 karty licznika łańcuchów
  • 2 żetony łańcuchów
  • streszczenie zasad
  • 2 maty do gry
Liczba graczy: 2 osoby
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 15-45 minut
Wydanie: polskie

Komentarze

Napisz swoją opinię

KeyForge: Czas Wstąpienia - Pakiet startowy

Napisz swoją opinię

KeyForge: Czas Wstąpienia - Pakiet startowy

PL1584
1-3 dni
Gra Planszowa
Rebel
Karciana
89,90 zł
Brutto
Ilość

Nastał "Czas Wstąpienia"!

A wraz z nim drugi zestaw talii KeyForge! Seria "Czas Wstąpienia" wprowadza do gry 204 nowe karty, zwiększając pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia! Żadne dwie bitwy nigdy nie będą takie same!

 Czym jest unikalna gra karciana?

Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.

Jak to działa?

Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

W Tyglu znajdziesz nieskończone (ale dobrze chronione) bogactwa! 

Pakiet startowy KeyForge to idealny sposób na rozpoczęcie swojej przygody ze światem Tygla. Znajdziemy w nim dwie unikalne, pełnoprawne talie Archontów, które pozwolą Tobie i Twojemu przeciwnikowi na poznanie zasad gry.


Zawartość pudełka:
  • 2 unikalne talie Archontów
  • 6 żetonów kluczy
  • 26 żetonów Æmber
  • 24 żetony obrażeń
  • 44 żetony siły i ogłuszenia
  • 2 karty licznika łańcuchów
  • 2 żetony łańcuchów
  • streszczenie zasad
  • 2 maty do gry
Liczba graczy: 2 osoby
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 15-45 minut
Wydanie: polskie

Komentarze

Napisz swoją opinię

KeyForge: Czas Wstąpienia - Pakiet startowy

Napisz swoją opinię