Darmowa wysyłka

Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!

14 dni na zwrot

Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!

Kupuj taniej!

Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.

Skup gier

Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!

„Na wszystko padał cień przyczajonej, pradawnej, plugawej grozy starego miasta i przeżartych pleśnią, bluźnierczych spadzistości dachu, pod którym pisał, studiował i borykał się z równaniami…”
– H. P. Lovecraft, Sny w Domu Wiedźmy

Przepowiednia jeszcze się nie wypełniła. Mroczne knowania ponownie spowijają Lożę Srebrnego Świtu, zaś w miarę jak karty odkrywają fragmenty historii przekonasz się, że to Ty jesteś kluczem do rozwikłania tajemnicy.

Rozszerzenie to zawiera nowe zestawy kart scenariuszy do każdego scenariusza cyklu Przerwany krąg, stawiające waszych badaczy w obliczu nowych zagrożeń i wyzwań. Nowe karty graczy, stanowiące ulepszone wersje tych dostępnych w ramach cyklu Przerwany krąg, oferują nowe narzędzia i możliwości podczas ulepszania swoich talii badaczy. Dodatkowo pudełko z tego rozszerzenia może służyć do przechowywania kart z całej kampanii, dzięki załączonym separatorom. Na tym jednak nie koniec, ponieważ z tym dodatkiem otrzymacie nową talię 22 kart tarota, które mogą być użyte w dowolnej kampanii lub scenariuszu gry Horror w Arkham: gra karciana!

Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest gra Horror w Arkham Gra Karciana oraz cały cykl Przerwany Krąg. 

Dodatkowe informacje:
  • Minimalny wiek: 14+
  • Czas gry:  ok. 60 - 120 min
  • Wydanie: polskie
  • Liczba graczy: 1 - 2 osoby


Komentarze

Napisz swoją opinię

Horror w Arkham: Gra karciana – Powrót Przerwanego Kręgu

Napisz swoją opinię

Horror w Arkham: Gra karciana – Powrót Przerwanego Kręgu

PL1448
24 h
Gra Planszowa
Galakta
Przygodowa
112,90 zł
Brutto
Ilość

„Na wszystko padał cień przyczajonej, pradawnej, plugawej grozy starego miasta i przeżartych pleśnią, bluźnierczych spadzistości dachu, pod którym pisał, studiował i borykał się z równaniami…”
– H. P. Lovecraft, Sny w Domu Wiedźmy

Przepowiednia jeszcze się nie wypełniła. Mroczne knowania ponownie spowijają Lożę Srebrnego Świtu, zaś w miarę jak karty odkrywają fragmenty historii przekonasz się, że to Ty jesteś kluczem do rozwikłania tajemnicy.

Rozszerzenie to zawiera nowe zestawy kart scenariuszy do każdego scenariusza cyklu Przerwany krąg, stawiające waszych badaczy w obliczu nowych zagrożeń i wyzwań. Nowe karty graczy, stanowiące ulepszone wersje tych dostępnych w ramach cyklu Przerwany krąg, oferują nowe narzędzia i możliwości podczas ulepszania swoich talii badaczy. Dodatkowo pudełko z tego rozszerzenia może służyć do przechowywania kart z całej kampanii, dzięki załączonym separatorom. Na tym jednak nie koniec, ponieważ z tym dodatkiem otrzymacie nową talię 22 kart tarota, które mogą być użyte w dowolnej kampanii lub scenariuszu gry Horror w Arkham: gra karciana!

Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest gra Horror w Arkham Gra Karciana oraz cały cykl Przerwany Krąg. 

Dodatkowe informacje:
  • Minimalny wiek: 14+
  • Czas gry:  ok. 60 - 120 min
  • Wydanie: polskie
  • Liczba graczy: 1 - 2 osoby


Komentarze

Napisz swoją opinię

Horror w Arkham: Gra karciana – Powrót Przerwanego Kręgu

Napisz swoją opinię